Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Hakai (jap. 破壊 [Hakai], pl. w anime Zniszczenie, pl. w mandze brak polskiej wersji, ang. Destruction) – technika używana przez bogów zniszczenia, polega ona na unicestwieniu danej osoby lub rzeczy.

Użycie[edytuj | edytuj kod]

Użył jej Beerus unicestwiając Zamasu zanim ten zabił swojego mistrza.Drugi raz ta technika została użyta, kiedy Quitela dał swoim ludziom trochę energii zniszczenia w postaci kuli, aby ci unicestwili Freezera, który mógłby być dla nich poważnym zagrożeniem. Kula zniszczenia trafia Freezę, jednak on był w stanie uciec z jej wnętrza i przerzucił ją na Gokū, który nie był w stanie z niej wyjść, lecz został ocalony prze Beerusa. Później używa jej Sidra niszcząc miasto w którym wybuchły zamieszki.

Technikę unicestwienia posiadają także Zenō i Zenō z przyszłości, w ich przypadku technika jest o wiele potężniejsza. Hakai bogów zniszczenia da się zablokować przez potężnego wojownika, w przypadku Zeno tego ataku nie da się zablokować ani uniknąć.

Techniki tej używał też Toppo w formie boga zniszczenia. Używał jej w formie kul uformowanych z energii zniszczenia, które niszczyły to co uderzyły. Jednak w jego przypadku, jak zauważył Beerus, zgromadzenie energii wymagało czasu w przeciwieństwie do bogów zniszczenia, którzy mogli używać jej praktycznie natychmiast.

W mandze, podczas ostatniej walki ze Scalonym Zamasu, Goku dzięki opanowaniu stanu Perfected Super Saiyan Blue, był w stanie użyć tej techniki, koncentrując całą energię w prawej ręce, ale zostaje zatrzymany po tym, jak ten pierwszy używa Mai jako ludzkiej tarczy.

Pobranecxvc.jpg