FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Szablon:Ilustracje

Hakai (jap. 破壊 [Hakai], pl. w anime Zniszczenie, pl. w mandze brak polskiej wersji, ang. Destruction) – technika używana przez bogów zniszczenia, polega ona na unicestwieniu danej osoby lub rzeczy.

Użycie Edytuj

Użył jej Beerus unicestwiając Zamasu zanim ten zabił swojego mistrza.Drugi raz ta technika została użyta, kiedy Quitela dał swoim ludziom trochę energii zniszczenia w postaci kuli, aby ci unicestwili Freezera, który mógłby być dla nich poważnym zagrożeniem. Kula zniszczenia trafia Freezę, jednak on był w stanie uciec z jej wnętrza i przerzucił ją na Gokū, który nie był w stanie z niej wyjść, lecz został ocalony prze Beerusa. Później używa jej Sidra niszcząc miasto w którym wybuchły zamieszki.

Technikę unicestwienia posiadają także Zenō i Zenō z przyszłości, w ich przypadku technika jest o wiele potężniejsza. Hakai bogów zniszczenia da się zablokować przez potężnego wojownika, w przypadku Zeno tego ataku nie da się zablokować ani uniknąć.

Techniki tej używał też Toppo w formie boga zniszczenia. Używał jej w formie kul uformowanych z energii zniszczenia, które niszczyły to co uderzyły. Jednak w jego przypadku, jak zauważył Beerus, zgromadzenie energii wymagało czasu w przeciwieństwie do bogów zniszczenia, którzy mogli używać jej praktycznie natychmiast.

W mandze, podczas ostatniej walki ze Scalonym Zamasu, Goku dzięki opanowaniu stanu Perfected Super Saiyan Blue, był w stanie użyć tej techniki, koncentrując całą energię w prawej ręce, ale zostaje zatrzymany po tym, jak ten pierwszy używa Mai jako ludzkiej tarczy.

Pobranecxvc