FANDOM

Gola (jap. ゴラ) – jest fikcyjną postacią z serii anime Dragon Ball. Pojawiła się tylko w jednym odcinku "Kraina Biesów".

WyglądEdytuj

Gola jest bardzo dużym demonem, ma okrągłe uszy, szarą skórę i hełm wikinga. Włada on dwoma brońmi, duży personel i miecz. Wraz z Melą, strzeże wewnętrzne wejścia do świata Demonów.

BiografiaEdytuj

Gola i Mela starają się zapobiec przejścia Gokū do świata Demonów. Gola nie docenia Gokū i stara się go obrazić ze swoim personelem. Zamiast tego, Son udaje się przesunąć do tyłu.

180px-MeleeGola2

Gola

To obraża Gola'ego, ma zamiar wypróbować swój miecz na Gokū, gdy Mela zawraca go. Postanawia pozwolić chłopcu przejść. Celem Gokū było znalezienie Shula władcy demonów, i odzyskać Misę, którą porwano. Kiedy Gokū ją ma, biegnie z powrotem w kierunku wyjścia z Krainy Demonów, setki demonów tuż za nim. Gola i Mela, zablokowali drogę hordy demonów, i pozwalają Sonowi z powrotem wrócić do świata ludzi, gdzie zamyka połączenie między dwoma światami na zawsze. Shula, mimo utraty dziewczyny, decyduje się nie karać Meli i Gola'ego i przedsięwzięć z powrotem w głąb świata Demonów.