FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Gogeta Xeno (jap. ゴジータ:ゼノ [Gojīta: Zeno]) – saiyanin, inne wcielenie Gogety, członek Patrolu Czasu; wojownik pochodzący z alternatywnej w stosunku do teraźniejszości Gokū i Wojowników Z linii czasowej.

Wygląd Edytuj

Rysy twarzy Gogeta odziedziczył głównie po Gokū (poza brwiami). Posiada czarne włosy. Ubrany jest w typowy strój fuzyjny - czarna kamizelka z żółtymi bufami i kołnierzem oraz białe spodnie z jasno niebieskim wiązanym pasem i czarne buty.

Osobowość Edytuj

Gogeta ma prawie wszystkie cechy po Gokū. Chłodno analizuje sytuację i walczy, starając się niepotrzebnie nie tracić czasu.

Biografia Edytuj

Super Dragon Ball HeroesEdytuj

Gokū: Xeno i Vegeta: Xeno dokonują fuzji, aby stawić czoła Majin Shumowi. Gogeta od razu po narodzinach przybiera formie Super Saiyanina. Walka Gogety: Xeno z Demonem jest wyrównana, ostatecznie pojedynek przerywa zakończenie czasu fuzji.

Ponownie do fuzji dochodzi podczas walki z Gravy, tym razem wojownicy dokonują połączenia w będąc w formie Super Saiyanin 4. Tuż po narodzinach Gogeta: Xeno poważnie rani potężnym kopnięciem Gravyego. Pojedynek nie zostaje rozstrzygnięty ponieważ wszyscy członkowie patrolu czasu, włączają w to Gogetę, zostają teleportowani do Tokinosu.

Formy i transformacje Edytuj

Super Saiyanin Edytuj

SSJ Gogeta Xeno

Zyskał złotą, pełną wyładowań ki aurę, jego sterczące włosy zmieniły kolor na złoty, tęczówki i źrenice przybrały barwę seledynową. Używa tej formy w walce z Majin Shrumem, co pozwala mu zyskać przewagę w walce.

Super Saiyanin 4 Edytuj

SS4 Gogeta Xeno

Pojawia się w mandze Super Dragon Ball Heroes po scaleniu Gokū: Xeno i Vegety: Xeno. Jest w formie Super Saiyanina 4 z uwagi na formę swoich części składowych podczas fuzji. W odróżnieniu od normalnych wojowników, Gogeta: Xeno SS4 ma nie czarne a czerwone włosy. W tym stadium swoim kopnięciem jest wstanie poważnie zranić Gravyego.

Techniki Edytuj

  • Atomic Kamehameha - powstała po złączeniu Podwójnego Atomic Flash'a Vegety: Xeno i Super Kamehame-Hy Gokū: Xeno.

Pojedynki Edytuj

Super Dragon Ball Heroes Edytuj

  • Gogeta (Super Saiyanin) kontra Majin Shrum;
  • Gogeta (Super Saiyanin 4) kontra Gravy.

Siła Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Występ w grach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj