Dragon Ball Wiki
Advertisement

Generał Rild (jap. リルド将軍 [Rirudo Shōgun], ang. General Rilldo)Maszynomutant, antagonistą Dragon Ball GT. Rild to generał armii Maszynomutantów, został stworzony przez Doktora Myū; główny włodarz planety M-2.

Wygląd[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Charakter[]

Generał Rild jest surowym i aroganckim dowódcą. Wierzy w wyższość Maszynomutantów nad wszystkimi istotami, szczególnie nad Ziemianami i Saiyanami.

Rozwiń tą sekcje.

Dragon Ball GT[]

Saga podróży kosmicznych[]

Generał Rild zabił Dolltaki'ego, ponieważ to był jego rozkaz od Doktora Myū  musi również schwytać Gokū i resztę. Rild obserwuje statek kosmiczny naszych bohaterów. Kontaktuje się z Doktorem Miū, który pyta go o Gokū i spółkę. Rild planuje ich pojmać. Gdy nasi bohaterowie lądują na planecie M-2. Jest zadowolony, gdy zobaczył z nimi Gilla.

Saga Baby'ego[]

Rild wchłania Super Mega Cannon Σ i ma równy poziom jak Gokū po raz kolejny. Lecz nadal nie może pokonać Saiyanina, więc przekształca się ponownie. W tej formie może teraz stać się jednym z metalu i ze względu na całą planetę jest wykonana z metalu czyni go bardzo silnym. Zostaje zabity przez Gokū.

Rozwiń tą sekcje.

Saga Super 17[]

Wychodzi on z piekła i szerzy terror - lecz Gohan się zjawia i toczy z nim walkę. Rild zamienia mu rękę w metal, ale dzięki pomocy Ūba i przyjaciół udaje im się go pokonać.

Rozwiń tą sekcje.

Siła[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Techniki[]

Rozwiń tą sekcje.

Formy[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Występ w grach[]

Generał Rild jest bosem w Dragon Ball GT: Transformation i Dragon Ball Z: Scouter Battle Taikan Kamehameha, postać wspomagająca w grze Dragon Ball Z: Bakuretsu Impact oraz postać grywalna w Dragon Ball Heroes i Dragon Ball Heroes: Ultimate Mission.

Ciekawostka[]

  • Rild ma podobną moc do przeciwnika Terminatora, z Terminatora 2.

Galeria[]

Advertisement