Dragon Ball Wiki
Advertisement
Pilaf, Shao, Mai

Gang Pilafa (DBS)

Gang Pilafa – trzyosobowa grupa złodziei, którym dowodzi Pilaf, wyglądający jak beznosy, niebieskoskóry błazen. Obok niego w skład zespołu wchodzą ubrany w fioletowy strój ninja, rudy pies Shū i ubrana w niebieski płaszcz wojskowy długowłosa brunetka Mài. Pilaf pragnie zdobyć władzę nad światem, w tym celu stara się ukraść Smocze kule. Grupa wspomaga się robotami bojowymi.

Dragon Ball[]

Pilaf wraz z drużyną poszukuje smoczych kul, w tym celu napada na Goku i jego przyjaciół. Za pierwszym razem udaje mu się, ale Wūlóng pierwszy wypowiada życzenie. Drugi raz Pilaf więzi bohaterów w kopule, którą niszczy Gokū zmieniony w Oozaru. Gang konkuruje z Armią Czerwonej Wstęgi. Ostatni raz napadają na Gokū, kiedy ten wraz z Chichi poszukuje magicznego wachlarza. Jednak para radzi sobie z nimi.

Dragon Ball GT[]

Gang Pilafa dowiedziawszy się o czarnogwiazdkowych smoczych kulach dociera do boskiego pałacu. Tam Gokū ćwiczy z Ūbem. Gang atakuje go rakietami wystrzelonymi z robotów bojowych, ale Gokū łapie oba pociski. Gang dociera do kul, wzywa smoka, ale widząc siłę Gokū przypadkowo wymawiają życzenie o odmłodzeniu Saiyanina. Gokū nawet jako dziecko daje im radę. Potem napadają na bank, ale zostają powstrzymani i pobici przez Pan, która akurat wtedy wybiera się na randkę. Ostatni widzimy ich kiedy, Gokū teleportuje Ziemian na planetę Plant. Cały gang zostaje teleportowany na nową planetę.

Dragon Ball Super[]

Gang Pilafa szuka smoczych kul na wyspie. Dzięki radarowi widzą, że są one w komplecie. Przyjaciele płyną na statek Bulmy, gdzie Trunks i Son Goten częstują ich jedzeniem. Gang Pilafa zostaje u Bulmy, Mài zakochuje się w Trunksie, a kiedy pojawia się jego odpowiednik z przyszłości. Pilaf uczy Trunksa matematyki. Mài opatruje rany jego starszego odpowiednika.

Advertisement