Dragon Ball Wiki
Advertisement

Gaciuś Spadkowski (jap. 則巻ガジラ [Norimaki Gajira]) – Jest aniołem, który został adoptowany przez rodzinę Spadkowskich i podzielił się na dwie istoty bez wyraźnych różnic. Wspólni są znani jako Gaciusie. Są bardzo blisko Aralki Spadkowskiej i często za nią podążają.

Wygląd[]

Wyglądają jak amorki, mają kręcone, zielone włosy, skrzydełka, ubrane są w czerwone, sportowe trykoty.

Osobowość[]

Jest wszystkożerny - może zjeść prawie wszystko - poczynając do meblów, kończąc na statkach kosmicznych, zawsze jednak, nie wiadomo czemu. w nienaruszonym stanie zostawia gumę.

Posiada on swój "język", który składa się z słów typu "kupipo pipi po", jednak Arale, jako jedyna, go rozumie.

Gaciuś bardzo lubi zabawę z Aralką, szczególnie w wyżej wymienione pacanie kupek i udawanie potworów. W nocy śpi zawsze w jamie gębowej doktora. Gdy Arale przechodzi z podstawówki do liceum, Gaciuś także zaczyna tam uczęszczać.

Biografia[]

Przeszłość[]

Gaciuś to anioł zrodzony z jajka umieszczonego na Ziemi przez Boga Galaktyki w czasach prehistorycznych, aby zapobiec dalszemu rozwojowi cywilizacji ludzkiej. Po tym jak inne cywilizacje w końcu zniszczyły siebie i planety, na których żyły. Zdolność Gaciusia do replikacji, jak również jego zamiłowanie do metalu, powinny zapewnić, że ludzkość pozostanie prymitywna i niewinna.

Dragon Ball[]

Saga Armii Czerwonej Wstęgi[]

Gaciusie towarzyszą Aralce, gdy Son Gokū przybywa do Pingwinkowa, próbując powstrzymać Generała Niebieskiego w poszukiwaniu Smoczych Kul. Gokū jest zdumiony siłą Aralki, gdy pokonała Generała Niebieskiego, również jest pod wrażeniem siły Gaciusów, gdy demonstrują swoją siłę, niszcząc drzewo.

Dragon Ball Super[]

Saga Trunksa z przyszłości[]

Obaj Gaciusie podążają za Aralką na światową konferencje wynalazczą w Zachodniej Stolicy, na której Jurek otrzymywał nagrodę. Zjadają cały budynek, podczas gdy Aralka walczy z Son Gokū na zewnątrz.

Debiut w filmach[]

Dragon Ball: Wielka mistyczna przygoda[]

Wystrzeliwują energię z antenek w Tao Piepie, kiedy ten atakuje Aralkę swoim Dodon-Pa.

Techniki[]

  • Latanie - Gaciusie potrafią latać za pomocą skrzydełek.
  • Antenna Beam - Gaciusie mogą strzelać promieniami ze swoich antenek.