Dragon Ball Wiki
Advertisement

Fin (jap. フィン [Fin])demon, zmutowany Majin; potężna broń, stworzona przez Towę forma życia, monstrum będące w stanie na stałe przyswajać i powielać techniki i zdolności przeciwników.

Historia[]

Super Dragon Ball Heroes[]

Universe Mission 7[]

Saga Makaiō Mechickabuli[]
Podsaga Zstąpienia Majinów[]
Fin (infoboks2)

Złowrogo się szczerzy

Okoliczności narodzin Fina nie są znane. Towa przedstawia Fina Mechickabuli, na krótko po tym, kiedy Makaiō odzyskuje swoją pełną moc. Naukowiec informuje swojego pana, że Fin to jej eksperyment. Mechickabula sprawia wrażenie szczerze zainteresowanego mutantem i tchnie w niego cząstkę swojej mocy magicznej, dzięki czemu poziom bojowy Majina wyraźnie wzrasta. Nie wiadomo, co dzieje się z Majinem bezpośrednio później.

Universe Mission 8[]

[[Plik:Zabija Yī Xīng Lóng'a z nieznanej linii czasowej (2)|thumb|left|Zabija Yī Xīng Lóng'a z nieznanej linii czasowej Kolejno Fin zostaje przyzwany na miejsce walki Gogety i Yī Xīng Lóng'a z nieznanej linii czasowej. Na polecenie Towy i Dābry: Xeno staje do walki z Wojownikami Z, zajmując miejsce u boku Yī Xīng Lóng'a, którego demony wskrzesiły z martwych ku zdziwieniu Trunksa: Xeno. Fin ramię w ramię z ze złym smokiem zaciekle walczy z dysponującym przewagą liczebną przeciwnikiem, w szranki z tym duetem stają Vegeta:Xeno, Son Gokū: Xeno, Trunks: Xeno, Son Gohan:Xeno oraz Robert. Książę Saiyan kwituje Fina mianem bezrozumnej istoty, Gokū dostrzega jego niewyobrażalną siłę. Mutant wchłania Gogetę z nieznanej linii czasowej i zostaje okrzyknięty mianem Mrocznego Gogety, zabija Yī Xīng Lóng'a, a jego potęga jeszcze wzrasta. Wywiązuje się walka pomiędzy Finem a Gogeta: Xeno Gogetą: Xeno, po czym Son Gohan: Xeno przyjmuje postać SSJ4 dzięki amplifikatorowi fal Bruitsa i rzuca wyzwanie demonowi. Wszyscy Wojownicy Z z nieznanej linii czasowej dołączają do boju po stronie Gohana, mutant wpadłszy w szał, zaczyna atakować wszystkich zgromadzonych, również Poutine oraz Gravy'ego, swoich sojuszników. Fin nie jest w stanie dłużej kontrolować wchłoniętego Gogety z nieznanej linii czasowej, fuzjoner wyzwala się oznamiając, że przez cały czas miał kontrolę nad demonem, jednak nie interweniował, ponieważ chciał poznać jego prawdziwą siłę. Fin opuszcza ciało Gogety z nieznanej linii czasowej i wraca do swojej poprzedniej postaci, jednak niemal natychmiast ponownie przybiera postać Mrocznego Gogegety; Towa tłumaczy zgromadzonym, że zdolności raz wchłoniętej osoby na zawsze pozostają cząstką Fina. Mimo to Gogeta z nieznanej linii czasowej pokonuje mutanta. Fin wraz z Tową i Dābrą: Xeno wycofują się z pola bitwy, naukowiec zapowiada, że sprawi, iż Fin absorbuje moc kolejnych atletów i powróci jeszcze potężniejszy. Póki co jednak Towa pragnie, by Fin miał okazję zetrzeć się z innymi wojownikami i pozyskać także ich moc. Oboje opuszczają pole walki.

Fin wraz Tową, Dābrą: Xeno, Poutine i Gravym staje do walki z Demigrą, Robert i Time Patrolem. Po dłuższej wymianie ciosów podwładni Mechickabuli wycofują się z pola bitwy, Fin wraz z kompanami wraca do Posępnego Świata Demonów.

Universe Mission 9 i Universe Mission 10[]

Kiedy połączone siły Time Patrolu i Demigry atakują Zamczysko Mechickabuli i oswobadzają Chronoę, Towa posyła do walki Mirę, który wchłania Fina i staje się Super Mirą. Walkę przegrywa i najprawdopodobniej dochodzi do rozdzielenia, a Fin znów jest sobą.

Universe Mission 11[]

Saga Makaiō Mechickabuli[]
Podsaga Posępnego Króla[]

Mechickabula i jego poplecznicy sprawili, że wiele linii czasowych wyparowało, obawiając się jednak, że Chronoa, Demigra i ich sojusznicy zdołają je odtworzyć dzięki mocy Tokitokiego, przypuszczają atak na Gniazdo Czasu. Siły Posępnego Świata Demonów zyskują przewagę w walce i znudzony łatwością potyczki Mechickabula wyraża dezaprobatę. Chcąc zyskać i swego pana, Towa prezentuje Mechickabuli wyniki jej badań i ich oczom ukazuje się Fin, Towa nakazuje mu przeobrazić się w swoją ostateczną postać i korzystać z mocy złych smoków, co Fin wykonuje. Mechickabula uznaje, że nic już ich nie powstrzyma, po czym Fin dostaje cios od Trunksa: Xeno SSJG, wywiązuje się walka między siłami Kaiōshin Czasu i Mechickabuli, ludzie Posępnego Świata demonów z Finem na czele przegrywają. Towa teleportuje Fina do Zamczyska Mechickabuli, gdzie dołącza do Miry.

Universe Mission 12[]

Saga Makaiō Mechickabuli[]
Podsaga Posępnego Króla[]

W wyniku ataku Mechickabuli całe Gniazdo Czasu zostało wessane przez czarną dziurę, jak tylko Towa, Xeno: Dābra i reszta demonów zostają wraz z Time Patrolem uwolnieni przez Demigrę, Towa nakazuje Finowi zaatakować Mechickabulę, po tym, jak ten zdradził wszystkich swoich pobratymców. Fin, przy asyście Miry, Gravy'ego, Poutine, Dābry: Xeno, Towy, Pan: Xeno, Gohana: Xeno, Gotena: Xeno, Trunksa: Xeno, Beata i reszty Fin przyczynia się do ostatecznego pokonania Mechickabuli, dając wraz z pozostałymi wojownikami sposobność Chronoi i Demigrze, by naładować Key Sword, którym Trunks: Xeno pieczętuje Mechickabulę w Labiryncie Światła.

Fin jako Mroczny Gogeta wpada w szał i atakuje (23) („Special Movie”, film promocyjny SDBH, Universe Mission 8)

Ultra God Mission[]

Saga Wojny Czasoprzestrzennej[]

Demigra przyzywa Fina wraz Chilledem używając Zwoju Początku i Końca i dodaje im mrocznej ki, demonizując obydwu, kolejno posyła Fina najprawdopodobniej na jedną z aren Turnieju Czasoprzestrzennego, by – podobnie do Chilleda na planecie Glass – siał postrach i spustoszenie wśród uczestników. Fin więcej nie występuje.

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Mira.

Siła i zdolności[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Prosimy, dodaj ją!

Techniki[]

Formy[]

Forma podstawowa[]

Mroczny Gogeta[]

Forma ostateczna[]

Wchłonięty przez Mirę[]

Wygląd[]

Fin wyglądem przypomina Czystego Majin Bu, jest podobnej postury, małomówny, przeważnie uśmiecha się złowieszczo i nosi podobne spodnie i buty. Ciało Fina jest fioletowe, białka jego oczu są karmazynowe, tęczówki białe, rogówki czarne. Na głowie zamiast włosów ma falujące fioletowe niby-macki zakończone na czerwono. Ma niebieski język, a jego pierś zdobią dwa ażurowe półksiężyce tworzące znak „X”, symbol Time Breakerów. Na nogach nosi czarne szarawary, które przewiązuje białym pasem ze złotą sprzączką, na której widnieje czarna lemniskata „∞”, która powszechnie symbolizuje nieskończoność.

Charakter[]

Galeria[]

Przypisy[]

  1. Fin pojawia się wyłącznie w czołówce.
Advertisement