FANDOM

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Fala Energii o Pełnej Mocy (jap. フルパワーエネルギー波t [Furupawāenerugī-ha]) – aby go użyć, użytkownik zaczyna od ładowania kuli energii w swoich rękach. Następnie wyciągają swoją rękę do przodu i wystrzeliwują kulę energii w postaci fali energii zadając duże obrażenia.

Przegląd Edytuj

Sansho, Nicky i Ginger zastosowali tę technikę w filmie Dragon Ball Z: Oddajcie mi mojego Gohana!! Bardock użył tej techniki, by wykończyć Tōro. Później użył go do zabicia dwóch ostatnich członków elity Dodorii. Bardock używa również Fali Energii o Pełnej Energii, by ukończyć swój atak Flash Spirit, której użył przeciwko Armii Freezera w filmnie Dragon Ball Z: Bardock - ojciec Goku. Na planecie Namek Jeice użył tej techniki, by zaatakować Goku, podczas gdy Goku zmierzył się z Kapitanem Ginyū.

Kapitan Thouser użyła tego ataku dwa razy przeciwko Goku i Piccolo w Dragon Ball Z: Zemsta Coolera. Miał go użyć po raz trzeci po klęsce Coolera, ale został zabity przez Makankōsappō Piccolo. Android 13 użył Fali Energii o Pełnej Energii przeciwko Goku, a później przeciwko Gohanowi po tym jak Gohan zaatakował go Masenkō w filmie Dragon Ball Z: Super Android 13.

Kolory Edytuj

Technika ta ma wiele kolorów np. Czerwony, żółty, niebieski, biały, fioletowy, różowy, pomarańczowy itp.

W grach Edytuj

  • Dragon Ball Budokai Tenkaichi 1, 2, 3
  • Dragon Ball: Raging Blast 1, 2
  • Dragon Ball Xenoverse 2

Galeria Edytuj