FANDOM

Dziewiąty Wszechświat (jap. 第9宇宙 [Dai kyū Uchū]) – jest jednym z dwunastu wszechświatów obecnych w Dragon Ball Super.

Charakterystyka Edytuj

Symbol dziewiątego wszechświata

Symbol wszechświata

Dziewiąty Wszechświat jest połączony z Czwartym Wszechświatem, tworząc bliźniaczy wszechświat. W przeciwieństwie do innych Bogów Zniszczenia i Bogów Światów, Sidra jest lojalny i życzliwy, natomiast jest zły i arogancki. Tworzy to silny kontrast między tymi dwoma postaciami.

Ten wszechświat jest na najniżej pozycji spośród 12 wszechświatów, a jego poziom śmiertelności wynosi 1,86 zgodnie ze skalą Zenō. Trio de Dangers mówią nawet, że walczą razem „aby przetrwać na tym wysypisku śmieci”, co oznacza, że wszechświat może być ​​zaniedbany i i zły, w którym przemoc i przestępstwo są na porządku dziennym.

Historia Edytuj

Dragon Ball Super Edytuj

Saga przetrwania wszechświata Edytuj

Podczas meczu pokazowego Zenō, wszechświat ten walczy ze Wszechświatem Siódmym, lecz przegrywają. Podczas Turnieju Mocy wszechświat zostaje wymazany przez Króla Wszystkiego i Króla Wszystkiego z przyszłości. Sidra wydaje się być jedyną osobą, która akceptuje jego błędy i swój los w tym wszechświecie, w przeciwieństwie do innych, którzy wydają się być zszokowani.

Mojyto jest jedynym mieszkańcem tego wszechświata, który nie został wymazany, wydaje się nawet radować z tego wymazania, ponieważ w końcu pozbył się Boga Zniszczenia i Boga Światów. Pod koniec turnieju wszechświat zostaje przywrócony, a jego mieszkańcy wskrzeszeni dzięki życzeniu Siedemnastki.

Znane rasy Edytuj

Znane postacie Edytuj

Bóstwa Edytuj

Wojownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Symbolem wszechświata może być drużyna Tria Niebezpieczeństwa.
  • Był pierwszym wszechświatem wymazanym na Turnieju Mocy.
  • Przez Trio Niebezpieczeństwa został określony jako "wysypisko śmieci", po czym zaznaczyli, że tylko dzięki współpracy dają radę w nim przeżyć. Może to oznaczać, że Dziewiąty Wszechświat jest chaotycznym i niebezpiecznym miejscem, pełnym bezprawia.

Galeria Edytuj

Nawigacja Edytuj