FANDOM

Drugi Wszechświat (jap. 第2宇宙 [第2宇宙]) – jest jednym z dwunastu wszechświatów obecnych w Dragon Ball Super.

Charakterystyka Edytuj

Symbol drugiego wszechświata

Symbol wszechświata

Drugi Wszechświat jest połączony z Jedenastym Wszechświatem, tworząc bliźniaczy wszechświat Według Helles jest to wszechświat, w którym miłość jest głównym elementem, tak że w tym wszechświecie wszyscy mieszkańcy kochają się nawzajem i uwodzą. Warto zauważyć, że Drugi Wszechświat jest jedynym znanym wszechświatem z kobietą na stanowisku Boga Zniszczenia. Nie wiemy, czy były inne kobiety zajmujące tę samą pozycję we wszechświecie 13-18.

Historia Edytuj

Dragon Ball Super Edytuj

Saga przetrwania wszechświata Edytuj

Kiedy Champa, Bóg Zniszczenia Szóstego Wszechświata, odwołuje się do innych Bogów Zniszczenia, aby dowiedzieć się, dlaczego Bogowie Światów się zgromadzili, możemy zobaczyć Helles, znajdującą się w swoim pałacu.

Podczas Turnieju Mocy los tego wszechświata jest w rękach jego wojowników. To jedyny wymiar, w którym ludzie oglądają Turniej Mocy na żywo z gigantycznego ekranu telewizyjnego w mieście. Whis przyznaje, że ujawnienie tak wrażliwych informacji mieszkańcom zazwyczaj wywołuje masową panikę, ale w tym przypadku ludność po cichu obserwowała turniej i treści dopingowała zespół.

Niestety, cała Drużyna Drugiego Wszechświata zostaje wyeliminowana, a mieszkańcy oraz Bogowie i wojownicy przyjmują swoje przeznaczenie z miłością i solidarnością.

Pod koniec turnieju wszechświat zostaje przywrócony, a jego mieszkańcy wskrzeszeni dzięki życzeniu Siedemnastki.

Znane rasy Edytuj

Znane postacie Edytuj

Bóstwa Edytuj

Wojownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Warto zauważyć, że Drugi Wszechświat ma dwie rasy, które są w Siódmym wszechświecie.
  • Drugi Wszechświat jest jedynym znanym wszechświatem z kobietą na stanowisku Boga Zniszczenia.
  • Rasa Tsufulian wciąż istnieje w tym wszechświecie, jak pokazuje przedstawiciel tej rasy, Zarbuto.
  • W anime Drugi Wszechświat jest jedynym pokazanym wszechświatem, w którym zwykły lud wiedział o Turnieju Mocy.
  • Symbolem Drugiego Wszechświata wydaje się być stylizowane Oko Horusa, uosobione przez boginię patrona Egiptu, Wadjet. Może to być odniesienie do stroju Helles, który wydaje się być inspirowany starożytnymi motywami egipskimi.

Galeria Edytuj

Nawigacja Edytuj