Dragon Ball Wiki
Advertisement

Drugi Wszechświat (jap. 第2宇宙 [第2宇宙]) – jest jednym z dwunastu wszechświatów obecnych w Dragon Ball Super.

Charakterystyka[]

Symbol drugiego wszechświata

Symbol wszechświata

Drugi Wszechświat jest połączony z Jedenastym Wszechświatem, tworząc bliźniaczy wszechświat. Według Helles jest to wszechświat, w którym miłość jest głównym elementem, tak że w tym wszechświecie wszyscy mieszkańcy kochają się nawzajem i uwodzą. Warto zauważyć, że Drugi Wszechświat jest jedynym znanym wszechświatem z kobietą na stanowisku Boga Zniszczenia. Nie wiemy, czy były inne kobiety zajmujące tę samą pozycję we wszechświecie 13-18.

Historia[]

Dragon Ball Super[]

Saga przetrwania wszechświata[]

Kiedy Champa, Bóg Zniszczenia Szóstego Wszechświata, odwołuje się do innych Bogów Zniszczenia, aby dowiedzieć się, dlaczego Bogowie Światów się zgromadzili, możemy zobaczyć Helles, znajdującą się w swoim pałacu.

Podczas Turnieju Mocy los tego wszechświata jest w rękach jego wojowników. To jedyny wymiar, w którym ludzie oglądają Turniej Mocy na żywo z gigantycznego ekranu telewizyjnego w mieście. Whis przyznaje, że ujawnienie tak wrażliwych informacji mieszkańcom zazwyczaj wywołuje masową panikę, ale w tym przypadku ludność po cichu obserwowała turniej i treści dopingowała zespół.

Niestety, cała Drużyna Drugiego Wszechświata zostaje wyeliminowana, a mieszkańcy oraz Bogowie i wojownicy przyjmują swoje przeznaczenie z miłością i solidarnością.

Pod koniec turnieju wszechświat zostaje przywrócony, a jego mieszkańcy wskrzeszeni dzięki życzeniu Siedemnastki.

Znane rasy[]

Znane postacie[]

Bóstwa[]

Wojownicy[]

Ciekawostki[]

  • Warto zauważyć, że Drugi Wszechświat ma dwie rasy, które są w Siódmym Wszechświecie.
  • Drugi Wszechświat jest jedynym znanym wszechświatem z kobietą na stanowisku Boga Zniszczenia.
  • Rasa Tsufulian wciąż istnieje w tym wszechświecie, jak pokazuje przedstawiciel tej rasy, Zarbuto.
  • W anime Drugi Wszechświat jest jedynym pokazanym wszechświatem, w którym zwykły lud wiedział o Turnieju Mocy.
  • Symbolem Drugiego Wszechświata wydaje się być stylizowane Oko Horusa, uosobione przez boginię patrona Egiptu, Wadjet. Może to być odniesienie do stroju Helles, który wydaje się być inspirowany starożytnymi motywami egipskimi.
  • Ekipa wojowników Drugiego Wszechświata jest nawiązaniem do produkcji z gatunku mahō-shōjo, a zwłaszcza dwóch: Czarodziejki z Księżyca i Pretty Cure.

Galeria[]

Nawigacja[]

Advertisement