FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Szablon:Ilustracje

Drużyna Bardocka (jap. バーダックチーム [Bādakku chīmu], pl. w anime brak polskiej wersji, pl. w mandze brak polskiej wersji, fr. ?, ang. ?) – oddział wojowników niskiej klasy służący w pracującej dla Kosmicznej Organizacji Handlu Saiyańskiej Armii. Grupą dowodzi Bardock. Drużyna Bardocka pojawia się po raz pierwszy w pierwszym telewizyjnym odcinku specjalnym serii DBZ.

CzłonkowieEdytuj

  • Bardock – dowódca zespołu, ojciec Son Gokū i Raditza, mąż Gine. Ma czarne sterczące włosy i ciemną cerę.
  • Gine[1] – ma długie czarne włosy, jasną cerę, jest drobna i szczupła, żona Bardocka, matka Raditza i Gokū.
  • Toma – najlepszy przyjaciel Bardocka, ma czarne długie włosy i ciemną cerę.
  • Celipa – drobna, krótkowłosa brunetka.
  • Pambukin – otyły, krótkowłosy, wąsaty, jasnoskóry wojownik.
  • Toteppo – szaroskóry, potężnie zbudowany wojownik ze sterczącymi włosami.
  • Saiyanin z DB Minus – długowłosy, wysoki, dobrze zbudowany mężczyzna, który razem z Bardockiem podbija planetę, kiedy Freezer każe Saiyanom stawić się na Vegecie. Bardock mówi mu, że nie ufa Freezerowi.

Dragon Ball ZEdytuj

Dragon Ball Z: Ostateczna bitwa w pojedynkę. Ojciec Son Gokū, Wojownika Z, który wyzwał FreezeraEdytuj

Żołnierze w formie Ōzaru walczą z mieszkańcami planety Kanassa, po wybiciu Kanassjan odpoczywają przy ognisku. Gdy ocalały Kanassjanin atakuje Bardocka, Pambukin dobija napastnika. W następnej scenie członkowie grupy rozmawiają z lekarzem o stanie zdrowia Bardocka. Potem lecą podbić planetę Meat. Misja okazuje się pułapką. Na Meat drużynę atakują ludzie Dodorii. Po zagojeniu ran Bardock znajduje ciała przyjaciół i śmiertelnie rannego Tomę, który opowiada mu o zdradzie Dodorii i umiera. Członkowie zespołu są pokazywani w DBZ, podczas walki z Freezerem jako saiyańskie ofiary tyrana.

Galaktyczny Patrol JacoEdytuj

Dragon Ball MinusEdytuj

Tę sekcję należy rozwinąć. Jeśli wiesz, co powinno się tutaj znajdować, uzupełnij brakujące informacje!

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. 1,0 1,1 Zrezygnowała z członkostwa i odeszła.
  2. Była baza.
  3. Miejsce zamieszkania wszystkich członków z wyjątkiem Bardocka, którego lokalizacja nie jest znana.