Dragon Ball Wiki
Advertisement

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Drużyna Bardocka (jap. バーダックチーム [Bādakku chīmu], pl. w anime brak polskiej wersji, pl. w mandze brak polskiej wersji, fr. ?, ang. ?) – oddział wojowników niskiej klasy służący w pracującej dla Kosmicznej Organizacji Handlu Saiyańskiej Armii. Grupą dowodzi Bardock. Drużyna Bardocka pojawia się po raz pierwszy w pierwszym telewizyjnym odcinku specjalnym serii DBZ.

Członkowie[]

  • Bardock – dowódca zespołu, ojciec Son Gokū i Raditza, mąż Gine. Ma czarne sterczące włosy i ciemną cerę.
  • Gine[1] – ma długie czarne włosy, jasną cerę, jest drobna i szczupła, żona Bardocka, matka Raditza i Gokū.
  • Toma – najlepszy przyjaciel Bardocka, ma czarne długie włosy i ciemną cerę.
  • Celipa – drobna, krótkowłosa brunetka.
  • Pambukin – otyły, krótkowłosy, wąsaty, jasnoskóry wojownik.
  • Toteppo – szaroskóry, potężnie zbudowany wojownik ze sterczącymi włosami.
  • Saiyanin z DB Minus – długowłosy, wysoki, dobrze zbudowany mężczyzna, który razem z Bardockiem podbija planetę, kiedy Freezer każe Saiyanom stawić się na Vegecie. Bardock mówi mu, że nie ufa Freezerowi.

Dragon Ball Z[]

Dragon Ball Z: Ostateczna bitwa w pojedynkę. Ojciec Son Gokū, Wojownika Z, który wyzwał Freezera[]

Żołnierze w formie Ōzaru walczą z mieszkańcami planety Kanassa, po wybiciu Kanassjan odpoczywają przy ognisku. Gdy ocalały Kanassjanin atakuje Bardocka, Pambukin dobija napastnika. W następnej scenie członkowie grupy rozmawiają z lekarzem o stanie zdrowia Bardocka. Potem lecą podbić planetę Meat. Misja okazuje się pułapką. Na Meat drużynę atakują ludzie Dodorii. Po zagojeniu ran Bardock znajduje ciała przyjaciół i śmiertelnie rannego Tomę, który opowiada mu o zdradzie Dodorii i umiera. Członkowie zespołu są pokazywani w DBZ, podczas walki z Freezerem jako saiyańskie ofiary tyrana.

Galaktyczny Patrol Jaco[]

Dragon Ball Minus[]

Tę sekcję należy rozwinąć. Jeśli wiesz, co powinno się tutaj znajdować, uzupełnij brakujące informacje!

Galeria[]

Przypisy[]

  1. 1,0 1,1 Zrezygnowała z członkostwa i odeszła.
  2. Była baza.
  3. Miejsce zamieszkania wszystkich członków z wyjątkiem Bardocka, którego lokalizacja nie jest znana.
Advertisement