FANDOM

Szablon:Ilustracje

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Freezer zostaje przepołowiony jednym cięciem!! Kolejny Super Saiyanin – młodzieniec oznajmia Freezie i jego ojcu, iż przyszedł go zabić. Oni sami patrzyli na niego ze zdziwieniem oznajmiając mu, że nie wierzą w jego możliwości. Mężczyzna odpowiada im, że zna Changellinga, który się zezłościł. Z rozkazu kosmity armia jego próbuje zaatakować tajemniczego człowieka, lecz ten ich szybko unieszkodliwia.

Wojownicy Z są zdziwieni tym, co się dzieje za wzgórzem. Changelingi wpatrzeni są w swojego przeciwnika. Dochodzi do ostrej wymiany zdań pomiędzy tą trójka. Chłopiec mówi, że jest Super Saiyaninem, co mocno przeraża Freeze i widać strach w jego oczach oraz gniew. Prócz Son Gokū drugim Saiyaninem ukazuje się być ten przybyły człowiek. Kaiō-sama jest również (jak młody Changelling) zaskoczony nowo przybyłym sprzymierzeńcem. Zdenerwowany Freeza zamierza zaatakować swojego przeciwnika podobną kulą, której użył do zniszczenia jądra planety Namek - tylko, że ta jest ogromna. Celuje ją i już ucieszony myśli o zwycięstwie, jednakże młodzieniec ją powstrzymuje oraz wykopuje i wybucha na "fajerwerki". On atakuje celującego w niego Freeza i przecina go na pół.