FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Szablon:IlustracjeJestem synem Son Gokū!! Gohan wraca na pole bitwy – planeta coraz szybciej umiera. Gokū wystrzela swoją Kamehame-Ha, a Freeza próbują ją odeprzeć - obydwoje nie dają za wygraną. Kaiō-sama zdziwiony jest siłą obydwu wojowników. Shén Lóng nadal nie wskrzesił ludzi, co martwi północnego Kaio. Bulma jest przerażona danymi na komputerze dotyczącymi planety Namek i tym, że niedługo eksploduje. Son wykorzystuje pełną moc, lecz Freeza z łatwością ją odparł, co przeraża Gokū, atakuje wyczerpanego Saiyanina i zabija. Gohan nie wyczuwa Ki swojego ojca i postanawia walczyć z Freeza by ten nigdy nie dotarł na Ziemię. Bulma nie zgadza się z zamiarem małego Sona, ale ten odlatuje. Po dłuższej chwili wszyscy zabici wracają do życia. Kiedy groźny Freeza chce już opuścić planetę w oddali widzi postać przypominającą Gokū, lecz ku jego zdziwieniu był to mały Saiyanin, który chce się z nim zmierzyć - ten go wyśmiewa a mały gra na zwłokę. Nameczański Super Shén Lóng: Porunga wydobywa się z morza i czeka na spełnienie dwóch ostatnich życzeń. Gdy Gohan atakuje Freeza a ten wychodzi bez szwanku z wód oceanu wyłania się Son Gokū, który karze swojemu synowi uciekać z planety.