FANDOM

Kolejna porażka Gokū (jap. 決着だ!!炎の化身20倍界王拳のカメハメ波 [Ketchaku da!! Honō no Keshin Nijūbai Kaiōken no Kamehameha], ang. Showdown!! The Embodiment of Flame in a 20-Times Kaio-ken Kamehame-Ha /Embodiment of Fire)Gokū bez żadnej obrony ze swojej strony cały czas jest atakowany przez Freezera, który nie daje tym razem taryfy ulgowej swojemu przeciwnikowi. Próbując zaatakować Sona przepoławia połowę planety co ze zgrozą widzi to Gokū. Ginyū w ciele Bulmy postanawia się zamienić z Piccolo jednak w trakcie tej zmiany Gohan rzuca żabę, którą jest Bulma i wszystko powraca do normy. Natomiast na planecie Kaiō wraz z Yǐnchá, Tiānjīnfàn i Jiǎozi martwią się o swojego przyjaciela, który nie daje sobie rady z groźnym i potężnym przeciwnikiem jakim jest Freeza nawet 10-krotnym Kaiō-Kenem. Sam Kaiō martwi się, że przeciwnik z łatwością zabije jego ucznia i zapanuje całym wszechświatem. Freeza topi Gokū, który stracił przytomność i w swoim "śnie" widzi ginących swoich przyjaciół, rodzinę, miasto i wynurza się aby zaatakować go 20-krotnym Kaiō-Kenem oraz Kamehame-Hą, które to nie dają żadnego skutku u Changellinga.