Dragon Ball Wiki
Advertisement

Szatan Serduszko kontra Frezer (jap. ピッコロの自信!フリーザを倒すのはオレだ [Pikkoro no Jishin! Furīza o Taosu no wa Ore da], ang. Piccolo's Self-Confidence! I Will Be the One to Defeat Freeza / Deja Vu) – 81 odcinek serii Dragon Ball Z.

Opis odcinka[]

Szatan Serduszko przybywa by zmierzyć się ze straszliwym imperatorem. Przybyłym na miejsce Vegecie, Krilanowi oraz Gohanowi mówi, by nie wtrącali się do walki, bo są to jego stare porachunki z Freezerem.

Yamcha i Tenshinhan obserwują walkę z planety Kaiō. Martwią się, że gdy Piccolo zginie wraz z nim przepadną Smocze Kule i Wszechmogący. Ponadto Kaiō twierdzi, że Freezer jest silniejszy od Piccolo. Jego poglądy podziela również Vegeta, który twierdzi, że Szatan Serduszko nie pokona tyrana.

Piccolo po wzmocnieniu z Nailem wydaje się górować nad przeciwnikiem. Walka jest bardzo wyrównana i nawet Vegeta zauważa, że Piccolo przerósł go mocą. Próbuje uciec, ale Frezer dopada go i nokautuje. Freezer wraca do walki z Piccolo, w której nic nie jest przesądzone. Pomimo oferowanej pomocy, Piccolo chce walczyć sam. Freezer rozpoznaje w nim Naila, z którym walczył wcześniej, a który połączył się z Piccolo by zwiększyć moc i pokonać wroga. Pomimo potężnych ataków Szatana Serduszko, Freezer nadal żyje.

Całej walce przyglądają się Krilian, Gohan i ranny Vegeta. Goku nadal odzyskuje siły w specjalnej kapsule.

Advertisement