Dragon Ball Wiki
Advertisement

Dragon Ball Z: V.R.V.S. – lub Dragon Ball Z: Virtual Reality Versus, to bijatyka wydana w roku 1994 na Sega System 32, platforma arkadowa autorstwa Sega i Banpresto.

Omówienie[]

Chociaż gra jest w 2D, wykorzystuje kąty kamery umieszczone za postaciami, aby stworzyć wrażenie 3D.

Gra jest kontrolowana za pomocą joysticka i 3 przycisków, choć edycja deluxe gry zawiera czujniki ruchu, które pozwalają graczowi poruszać swoim ciałem, aby kontrolować postać w grze. Po rozpoczęciu rozgrywki gracz walczy z całym zestawem postaci w ustalonej kolejności. Pokonanie każdego wojownika daje Smoczą kulę.

Po pokonaniu czterech wojowników, piąta bitwa umieszcza postać gracza na czarno-białej, węglowej kopię samego siebie, który naśladuje każdy ruch. Po pokonaniu ujawnia się jako ostatni boss: oryginalna postać o imieniu Ozotto. Pokonanie Ozotto daje ostatnią Smoczą kulę i dowolne życzenie dla gracza.

Zakończenie[]

Każda postać ma określone zakończenie, które otrzymuje po pokonaniu Ozotto. To życzenie od Shén Lónga.

  • Son Gokū życzy dużo jedzenia.
  • Son Gohan życzyłby sobie, aby jego matka zapomniała o nim przez jakiś czas, a on idzie bawić się z Hire Dragonem.
  • Vegeta chce mieć "świat pod stopami", powodując, że Shén Lóng błędnie czyni go gigantem.
  • Piccolo chce walczyć z najsilniejszą osobą na świecie, a Shén Lóng ustawia go przeciwko Satanem.
  • Trunks z przyszłości pragnie, aby jego ojciec żył w jego Lini czasowej.

Postacie grywalne[]

Miejsca potyczek[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Galeria[]

Advertisement