FANDOM

Dragon Ball Z: Attack of the Saiyans (jap. ドラゴンボールカイ(改)サイヤ人来襲 [Doragon Bōru Kai Saiyajin Raishū]) – jest grą wideo opracowaną przez Monolith Soft i dystrybuowaną przez Bandai Namco w Ameryce Północnej i wszędzie indziej pod etykietą Bandai na konsolę Nintendo DS. Został wydany w Japonii w dniu 29 kwietnia 2009 roku. Gra została wydana w Australii, Europie i Ameryce w listopadzie 2009 roku.

Rozgrywka Edytuj

Prezentowany w tradycyjnych sprite'ach animacji 2D gra składa się z trzech trybów ułatwiających nawigację, mapy świata smoków, mapy obszaru i trybu walki. Mapa świata będzie dostępna od samego początku i pozwoli graczom na łatwy dostęp do każdego z obszarów w całej grze. Na mapach obszaru gracz będzie poruszał się po różnych miejscach, takich jak pola, lasy, jaskinie i miasta na górnym ekranie. Ekran dotykowy wyświetli dostępne wyposażenie, z którego można korzystać na polach. Te przedmioty są dostępne dzięki firmie Capsule Corporation Dyno-Caps, którą można kupić, rozdać lub znaleźć w różnych miejscach i skrzyniach skarbów. Wiele z tych obszarów ma przeszkody, takie jak skały i zarośla, które gracz pokona za pomocą pocisków ki. Jednak niektóre z tych przeszkód wymagają silniejszych poziomów pocisków ki. Ekran bitwy odbędzie się na ekranie z twarzą zwróconą w stronę potwora lub bossa, ich statystykami i ikoną wyboru polecenia wyświetlaną na ekranie dotykowym. Gra sprawia, że ​​korzystanie z rysika jest praktycznie niemożliwe, co zmusza graczy do polegania na konsoli kontrolnej.

Postacie Edytuj

Postacie grywalne Edytuj

Przeciwnicy Edytuj

Głównie zwierzęta roboty i istoty z legend (typu Wampiry, Wilkołaki itp.)

Bossowie Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Etapy Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Lokalizacje Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Opinia gry Edytuj

Dragon Ball Z: Attack of the Saiyans został wydany w Japonii 29 kwietnia 2009, w Australii 23 października 2009 roku, w Europie 6 listopada 2009 roku oraz w Ameryce Północnej 10 listopada 2009. Po wydaniu gry stałaby się trzecią najlepiej sprzedającą się grą wideo w Japonii w maju 2009 r., pozostając w tyle za dwiema grami DS Kingdom Hearts 358/2 Days i Ace Attorney Investigations.

Galeria Edytuj