FANDOM

Fabuła Edytuj

Prolog Edytuj

41 lat temu Cold Daiō, wraz ze synem i całą armią lecą na planetę Vegeta. Oświadcza królowi Saiyan, że przechodzi na emeryturę i jego syn, Freeza zostanie nowym dowódcą armii. Daje Saiyanom 500 nowych modeli scouterów. Freeza za pomocą tego urządzenia wykrył trzech Saiyan, którzy celują w jego armię. Następnie wraz z całą armią odlatuje. Król Vegeta idzie zobaczyć małego Vegetę w inkubatorze. Jest zadowolony z jego poziomu mocy. Zauważa Brolly'ego w inkubatorze i jest zdenerwowany, że ten inkubator jest w miejscu dla dzieci elit. Jest lekko przestraszony, że moc Brolly'ego jest większa od jego syna. Moroko mówi, że Brolly z odpowiednim treningiem wyrośnie na wspaniałego wojownika i będzie ogromnym atutem w armii Saiyan, a może nawet zostanie Legendarynym Super Saiyaninem. Król Vegeta postanawia wysłać malca na planetę Vampa z tego powodu, że jego ogromna moc doprowadzi go do szaleństwa i może być w przyszłości zagrożeniem nie tylko planecie Vegeta ale i dla całego wszechświata. Paragus oskarża króla Vegetę, że jest zazdrosny o to że Brolly jest silniejszy od jego syna. Król grozi mu że zabije ich obydwu, jeżeli powie jeszcze słowo, lecz potem stwierdza, że to nieistotne, ponieważ wysłał Brolly'ego na planetę Vampa. Następnie Paragus wylatuje przez okno i mimo, że nie ma uprawnień siada do kapsuły kosmicznej i leci razem z Beetsem na planetę Vampa. Gdy lądują w czasie huraganu, biorą nowoczesne sprzęty i idą szukać Brolly'ego. Po drodze spotykają insekty z planety Vampa przed, którymi się schowali. Gdy ustała burza zrobiło się bardzo ciepło. Paragus i Beets lądują na miękkie futro Baha, z którego insekty wysysają krew. Bā pojawia się i zjada insekty. Następnie Beets znalazł kapsułę kosmiczną Brolly'ego. Paragus następnie coś zauważył na wskaźniku i razem z Beetsem polecieli do jamy. Znaleźli tam Brolly'ego, który wyszedł z rury. Paragus chwali syna, że udało mu się zabić insekty. Beets mówi, że jego poziom mocy wynosi 920, a Pargus dodaje, że nawet z takim poziomem mocy niemożliwe jest pokonanie tych insektów. Potem łapie Brolly'ego, który się wierci i próbuje się wydostać, ale Paragus złapał go za ogon i powiedział, że musiał spojrzeć w księżyc i przemienił się w Ōzaru, więc dlatego pokonał insekty. Paragus i Beets wracają na statek kosmiczny i chcą odlecieć z Brollym, ale Beets mówi, że główny silnik został zniszczony, więc statek nie będzie wstanie odlecieć. Beets panikuje, że nie przetrwają, Paragus odpowiada, że jest pewien sposób na oszczędzenie pożywienia i zabija towarzysza.

10 lat później Bardock i Leek wracają na planetę Vegeta, ponieważ Freeza kazał wszystkim Saiyanom tam przybyć. Bardock ma złe przeczucia, domyśla, się że Freeza ma złe zamiary, ponieważ jego statek kosmiczny stoi w przestrzeni kosmicznej obok planety Vegeta. Bardock mówi, że Saiyanie osiągali potęgę poprzez podbijanie i zdobywanie nowych planet. Potem ojciec Freezy, Cold Daiō zrobił sobie z Saiyan niewolników i od tego Saiyanie nigdy nie potrafią się zjednoczyć, mimo tego, że wszyscy nienawidzą Freezy. Dodaje, że Freeza myśli tak samo o nich, a jego armia bardzo się rozrosła i nie są już mu potrzebni Saiyanie. Leeka zmartwiły słowa Bardocka i pyta się go czy, nie myśli, że Freeza chce zniszczyć Saiyan, na co Bardcok odpowiada, że istnieje taka możliwość. Leek uznał to za żart. Taro cieszy się na widok Bardocka i Leeka, i że są cali. Bardock pyta się go czy ma jakiś pomysł, dlaczego Freeza wezwał ich tak szybka, Taro odpowiada, że Freeza pewnie chce podbić jakąś planetę i do tego jest potrzebna mu cała armia Saiyan, Leek popiera jego zdanie i mówi, że nie ma się niczym zamartwiać. Taro mówi do Bardocka, że ludzie Freezy wypytywali się o Super Saiyanina. Bardock coś przeczuwa. Na pokładzie statku Freezy, Kikono mówi, że Super Saiyanin i Super Saiyanin God to tylko legenda. Freeza cieszy się i tak podejrzewał ale nie może pozwolić sobie na żadne ryzyko. Kikono mówi, czy Freeza chce odwołać atak, Freeza zaprzecza, ponieważ zdał sobie zbyt dużo trudu aby ich wszystkich zebrać. Bardock idzie do Gine i pyta się o Raditza, Gine odpowiada, że dołączył do armii Saiyan i walczy u boku księcia Vegety na jakieś planecie. Następnie pyta się o Kakarotta, Gine mówi, że siedzi w inkubatorze, ale czas go wypuścić. Razem idą zobaczyć małego Kakarotta w inkubatorze. Bardock mówi, że nocą ukradnie dla niego kapsułe i wyślą go na odległą planetę. Gine się nie zgadza, ale Bardock mówi, że i tak z takim poziomem mocy czeka go wygnanie na jakąś okropną planetę, to lepiej już wysłać go na jakąś porządną. Gine mówi, że wciąż jest za mały, ale Bardock odpowiada, że i tak nie ma już wiele czasu. Gine nie wie o co chodzi. Bardock mówi, że Freeza martwi się o to że Super Saiyanin może istnieć, więc nie podejmie się żadnego ryzyka. Bardock dodaje, że Freeza chce się pozbyć Saiyan. Gdy nastała noc Bardock i Gine kradną kapsułę kosmiczną, w której jest Kakarotto. Gine mówi, że może być jakieś inne wyjście, Bardock odpowiada, że nie, a jak nie będzie mieć racji to poleci po niego. Gine pyta się go dlaczego nie mogą uciec wszyscy, Bardock odpowiada, że po to aby nie zbudzić żadnych podejrzeń poza tym mogą ich namierzyć. Gine mówi do Bardocka, że od kiedy Saiyański wojownik troszczy się tak o dziecko, Bardock odpowiada, że może przez, to że ciągle walczy i niszczy, chce chociaż raz kogoś ocalić zwłaszcza kogoś takiego jak jego syn. Bardock zaprogramował kapsułę tak, aby dotarła na planetę zwaną Ziemią, na której mieszka rasa o niskim poziomie rozwoju. Mówi do syna że bez problemu powinien tam przetrwać, a Freeza szybko nie będzie chciał podbić tej planety ponieważ jest mało warta. Gine mówi do syna, że jego ojciec jest przewrażliwiony i niedługo po niego wrócą. Żegnają się z synem i kapsuła odlatuje. Gine płacze za odlotem syna. Następnie Freeza wyrzuca na planetę Vegeta ogromną kule śmierci co doprowadza do eksplozji planety i unicestwienia prawie całej rasy Saiyan. Pozostali Saiyanie dostali wiadomość od kosmicznej organizacji handlu, że na planetę Vegeta spadł ogromny meteor i została zniszczona. Nappa jest zszokowany tą wiadomością. Raditz mówi do Vegety, że mieli sporo szczęścia, Vegeta odpowiada, że już nie zostanie królem Vegetą. Nappa wspomina Vegecie o młodszym bracie, książę się nad tym zastanawiał co się z nim stało, lecz potem przyjął stwierdzenia „ale kogo to obchodzi”. Potem Nappa pyta Raditza o młodszego brata ten odpowiada, że został w inkubatorze, ale potem przypomniał sobie o tym, że jego mama wspaniała, że został wysłany na inną planetę. Mały Brolly na planecie Vapma je żółtko z jajek insektów, a Paragus gdzieś nosi pozostałe jaja. W tym samym czasie mały Kakarotto wylądował na Ziemi.

Teraźniejszość Edytuj

W czasie teraźniejszym Son Gokū i Vegeta toczą sparing. Bulma, Bra, Whis i Beerus odpoczywają. Wszyscy znajdują się na wyspie w zachodniej stolicy. Beerusa denerwują hałasy walki Saiyan, i wydziera się na nich. Whis pyta Son Gokū czy chce zostań nowym bogiem zniszczenia, ponieważ cały czas chce być silniejszy, Son Gokū odpowiada, że motywują go silne osoby, które spotkał na turnieju mocy. Whis pyta oto samo Vegety, który odpowiada, że z powodu Freezy, ponieważ został wskrzeszony. Gokū powiedział, że bez niego by przegrali i że pomógł naszemu wszechświatowi. Vegeta odpowiada, że on tylko ratował własny tyłek i zaczyna wydzierać się na Son Gokū. W tym czasie Trunks dzwoni do Bulmy mówi jej, że ktoś ukradł smocze kule i smoczy radar z jej laboratorium. Nasi bohaterowie wywnioskowali, że to żołnierze z kosmicznej organizacji handlu, ponieważ nosi podobny pancerz bojowy. Bulma mówi, że Freeza ma posesje na punkcie smoczych kul. Zastanawiają się nad jego życzeniem, Vegeta mówi, że chce nieśmiertelności. Bulma mówi, że miała tylko 6 smoczych kul i pewnie szukają ostatniej. Ostatnia kula znajduje się na lodowym kontynencie, ponieważ jest tam bardzo zimno i Bulma postanowiła zebrać ją na końcu. Bulma pyta się czy ktoś ma ochotę lecieć. Beerus mówi, że woli się zdrzemną a Whis powiedział, że to może być interesujące. Beerus pyta się czy będzie tam coś dobrego na przekąskę, Bulma odpowiada, że nie bardzo. Beerus chce zostać, więc Bulma daje mu pod opiekę swoją córkę Brę, bo ktoś musi się nią opiekować. Następnie Son Gokū, Vegeta, Bulma i Whis lecą na lodowy kontynent. W trakcie lotu Gokū pyta Bulmę po co zbierała smocze kule, Bulma opowiada, że po to by się odmładzać o 5 lat. Whis pyta się jej, dlaczego o pięć lat a nie więcej. Bulma odpowiada, że chciałaby by więcej, ale mogą ją podejrzewać o to że miała operacje plastyczną, chce by to wyglądało naturalnie.

W tym czasie na statku kosmicznym Freezy, Kikono, mówi do Freezy, że żona Bulmy miała 6 smoczych kul i specjalny radar do ich wykrywania. Kikono pyta się go czy mają lecieć na Ziemie, Freeza odpowiada, że nie, ponieważ są tam osoby, które potrafią wyczuć wysoki poziom mocy. Kikono pyta się go cze jego życzeniem jest nieśmiertelność jak wcześniej. Freeza zaśmiał się i odpowiedział, że na pewno nie. Jakby trafil znowu do ziemskiego piekła nie byłby w stanie nic zrobić i nieśmiertelność się nie przyda. Freeza mówi, że nigdy nie zgadnie. Beriblu, więc pyta się go czy chciałby być troszkę wyższy. Potem dodaje, że Freeza zabijał tych którzy naśmiewali się z jego wzrostu. Freeza mówi, że Beriblu ma rację, jak zawsze. Dodaje, że chce być wyższy o 5 cm. Kikono mówi dlaczego nie więcej, przecież w drugiej transformacji jest dosyć wysoki. Freeza odpowiada, że chce być wyższy w swojej ostatecznej formy i byłoby to dziwne gdyby tak nagle urósł, chce by to wyglądało naturalnie.

Lemo i Cheley lecą szukać silną osobą, która wzmocni ich armię, bo mają taki rozkaz. Lemo pyta Cheley, dlaczego dołączyła do armii, dziewczyna odpowiada, że złapano ją na kradzieży statku Galaktycznego Patrolu i dołączyła do armii, by jej nie schwytali. Chele pyta Lemo, czy widział kiedyś Freeze, on odpowiada, że tylko raz na stacji kosmicznej. Potem obgadują Freeza, Lemo mówi, że zabijał tych, którzy mieli nieświeży oddech, a Cheley powiedziała, że musi być strasznie zdesperowany skoro zatrudnia starców. Ich statek dostał sygnał SOS z planety Vampa, więc lądują tam. Wybiega Paragus i pyta się ich czy są z kosmicznej organizacji handlu. Lemo widzi ogon u Paragusa. Paragus przedstawia się i mówi, że jest Saiyaninem z kosmicznej organizacji handlu. Cheley sprawdziła jego poziom mocy. Scuter wykrył u niego 4200 jednostek. Potem pojawia się insekt, Paragus woła Brolly'ego, który pokonał insekta. Lemo zaprasza ich na statek kosmiczny, cieszy się bo Freeza będzie zachwycony. Na ich statku Cheley poczęstowała Brolly'ego batonem, który bardzo mu posmakował.

Gdy trafiają na statek kosmiczny Freezy, Paragus rozmawia z Freezą. Freeza jest mało zachwycony tym, że Brolly czasami się nie kontroluje. Paragus mówi, że założył mu naszyjnik i po kliknięciu przycisku na pilocie razi go prądem. Freeza mówi do Beriblu aby dała Lemo i Cheley nagrodę. Freeza mówi, że ich planeta została zniszczona. Paragus odpowiada, że wie ale to nie jego zmartwienie. Freeza mówi, że Vegeta IV przeżył eksplozje. Paragus jest zdenerwowany tą wieścią, Freeza mówi, że pomoże mu się zemścić. Potem mówi do Beriblu aby przygotowała Saiyanom nowy ekwipunek, gdy będą się myć. Gdy Saiyanie się umyli dosiedli się do stolika Lemo i Cheley, która ich zaprosiła. Gdy Cheley dotyka skóry z Baha, którą nosi  Brolly, ponieważ sugeruje mu aby się jej pozbyć, ten się na nią wydziera. Kobieta ponownie dotyka tę skórę ale już łagodniej. Brolly chciał coś powiedzieć, ale Paragus mu przewał i powiedział, że przyszli tu zjeść a nie pogadać. Przychodzi Daigen i zagaduje do Cheley, że jest jednym kombatantem chce aby z nim poszła, kobieta odmawia. Lemo mówi, że może się z nim napić, Daigen go odpycha i wciąż zagaduje do Cheley. Wtedy wstaje Brolly, Daigen uderza go pary razy, ale Saiyanin nawet nie drgnął. Brolly denerwuje się i łapie go za ręce następnie go poddusza. Paragus przyciska przycisk w pilocie i naszyjnik Brolly'ego razi go prądem. Cheley jest oburzona zachowaniem Paragusa podbiega do niego i mówi mu prosto w twarz, że nie powinno się tak traktować syna dodała też, że nieodpowiednio go wychował. Gdy Paragus odpowiedział, Cheley zabrała mu pilot. Beriblu przychodzi po Paragusa, ponieważ Freeza chce mu coś powiedzieć. Lemo krytykuje Paragusa tym, że nawet on ma lepszego ojca. Cheley się uśmiecha i na oczach Brolly'ego i Lemo niszczy pilota. Cała trójka idzie do innego pomieszczenia, gdzie rozmawiają. Cheley dziękuję Brolly'emu, a Lemo pomaga mu w otwarciu termos z wodą, która bardzo mu posmakowała, ponieważ nigdy jej nie pił. Następnie Brolly dotyka futra, które ma przywiązane do tułowia i mówi, że to jego przyjaciel Bā. Nazwał go Bā bo ciągle ryczał: ba, ba. Był strasznie agresywny, każdego dnia musi się bronić przed jego atakami. Aż pewnego dnia stali się najlepszymi przyjaciółmi. Paragus odstrzelił mu ucho, ponieważ Brolly przestał trenować, od tego momentu nigdy się do niego nie zbliżył, a jego ucho jest częścią jego codziennego stroju. Lemo i Cheley mówią, że jest dobrym człowiekiem. Pytają go czy on tak naprawdę nie lubi walczyć. Brolly nie odpowiedział. Mówią mu, że ojciec zmusił go do treningu i spostrzega go jako broń, jest jego szansą na zemstę. Dodają, że nie musi się go słuchać, Brolly odpowiada, że nie wolno mówić źle o rodzicach. W tym czasie żołnierze Freezy szukają ostatniej smoczej kuli, która spadła do przepaści. A Freeza tłumaczy Paragusowi swój plan. Nagle wbiega Kikono i mówi, że wszystkie smocze kule zostały zebrane. Cała armia rusza na Ziemię.

Pojedynek z Brolly'm Edytuj

Bulma, Son Gokū, Whis i Vegeta wylądowali na lodowym kontynencie. Ludzie Freezy uciekają, ale Vegeta zestrzelił ich statek kosmiczny, a Gokū prosi ich by oddali smocze kule. W tym czasie statek kosmiczny Freezy ląduje obok Saiyan. Wychodzą z niego żołnierze, Freeza, Paragus i Brolly. Freeza zabiera smocze kule. Bulma krzyczy aby oddali jej Smocze kule. Freeza przedstawia Paragusa i Brolly'ego. Paragus jest zezłoszczony na Vegete, ponieważ jego ojciec wysłał Brolly'ego na wygnanie, karze więc synowi ich atakować. Brolly atakuje Vegetę. Pojedynek wydaje się być równy. Freeza mówi, że Vegeta już brał udział w wielu bitwach, a Brolly jeszcze w żadnej i dopiero się uczy. Vegeta przemienia się w Super Saiyanina i z łatwością pokonuje Brolly'ego. Następnie Vegeta przemienia się w Super Saiyanina Goda i bardzo mocno uderza przeciwnika. Freeza pyta się Paragusa, czy to wszelkie możliwości Brolly'ego, Paragus odpowiada, że tak i Freeza postanawia wracać na statek kosmiczny. Brolly się denerwuje. Paragus karze wracać synowi, chce użyć pilota by porazić go prądem ale go nie było. Następnie Vegeta atakuje Brolly'ego pociskiem ki. Brolly denerwuje się i używa Gigantycznego Oddechu. Vegeta atakuje go w twarz, ale Brolly nawet nie drgną. Freeza pyta się co to, Paragus odpowiada, że Brolly pochłoną moc Ōzaru i zachował ją w ludzkiej postaci i nie potrafi się kontrolować. Gdy Brolly chciał ponownie zaatakować Vegeta, Son Gokū wtrącił się powiedział mu by teraz walczył z nim. Brolly zwiększa siłę i objętość swoich mięśni i zaczynają walczyć. Son Gokū przemienienia się w Super Saiyanina i ponownie walczy. Potem przemienia się w Super Saiyanina Goda i używa Boskiej Więzi, która chwilowo unieruchamia Brolly'ego. Son Gokū mówi mu aby przestał dodaje, że on również nie jest zły, ale jest Freeza i Paragus, mówi by ich nie słuchał. Brolly chwilowo oszalał i używa tej samej techniki co in na nim. Unieruchamia go i atakuje, ale Gokū go skontrował. Kikono i inni ludzie Feezy odlatują nad Ziemię. Brolly zwiększa swoją siłę i ponownie atakuje Son Gokū, który broni się przed jego atakami. Cheley podziwia Brolly'ego, ale Lemo mówi, że on naprawdę nie jest taki. Oskarżają o to jego ojca, Cheley mówi, że jest całym swoim sercem z Brollym. Paragus panikuje, bo siła syna coraz bardziej wychodzi spod kontroli. Brolly bardzo mocno rani Son Gokū, który po ostatnim ciosie leży na śniegu. Piccolo czuje energię Freezy i Brolly'ego. Pyta się Sona co se tam dzieje, Gokū wyjaśnia sytuacje, a Piccolo mówi, że nie jest w stanie pomóc, Son Gokū mówi, by był w „pogotowiu”. Gokū denerwuje się się i przemienia się w Super Saiyanina Blue. Pojedynek między dwoma Saiyanami jest równy. Przechodzą w pod ziemia gdzie jest lawa, następnie wracają na lodowy teren. Brolly używa Miażdżyciela Planet, który zniszczył cały teren poryty lodem na wulkaniczny teren. Paragus powoli przekonuje się że Król Vegeta miał raczej racje. Freeza pyta ponownie Paragusa, czy to wszystko na co stać Brolly'ego, Paragus odpowiada, że tak. Freeza, więc zabija Paragusa następnie krzyczy do Brolly'ego okłamując, go że zabiła go kula energii. Brolly'ego przepełnia furia i przemienia się w Super Saiyanina. Brolly leci za Son Gokū, dołącza się Vegeta, które chce pokonać Brolly'ego razem z Gokū. Książę Saiyan przemienia się w Super Saiyanina Blue i razem z Sonem atakują swojego przeciwnika, który się wybrania. Lecą w kierunku Freezy, którego zaczął atakować Brolly, a Saiyanie teleportują się do Piccolo. Son Gokū proponuje Vegecie Fuzje, ale Vegeta nie chce wykonywać tańca potrzebnego do fuzji. Son Gokū przekonuje Vegetę, po tym jak wspomniał, że jego rodzina może zostać unicestwiona. Brolly wykonuje serię uderzeń pięści na Freeza, który przemienia się w złotą formę. Piccolo i Son Gokū prezentują Vegecie taniec potrzebny do fuzji. Vegeta i Sn Gokū wykonali fuzje, ale zrobili to źle i muszą czekać 30 minut, by fuzja minęła. Kolejna próba się nie udała i muszą ponownie czekać 30 minut. Za trzecim razem udało im się. I nazwali tę fuzję Gogeta.

Brolly ponownie chciał zaatakować złotego Freeze, który wytrzymał całą godzinę. Ale pojawił się Gogeta i tłumaczy Freezie technikę fuzji. Następnie teleportuje się obok Whis, którego atakował Brolly. Gogeta i Brolly rozpoczynają pojedynek. Gogeta zamienia się w Super saiyanina i łatwo pokonuje Brolly'ego w tej samej formie. Saiyanie użyli fal energii i zmienili tło na niebieskie. Gogeta stał się Super Saiyanimem Blue a Brolly Super Saiyaninem o pełnej mocy, ale wciąż Gegeta ma przewagę. Potem tło zmienia się na normalne. Sayanie walczą na pustkowiu gdzie są skały. Cheley i Lemo biorą smocze kule i chcą przywołać Shenrona, by uratować Brolly'ego. Gogeta powoli wykańcza Brolly'ego dużą ilością ataków i pocisków energetycznych. Kikono wezwał Shenrona za przymuszeniem Cheley, która stoi za nim z pistoletem. Gogeta wykańcza Brolly'ego. Gogeta używa Full-Force Kamehame-Ha, która leciała prosto na Brolly'ego, ale Cheley wypowiedziała życzenie by przenieść, Brolly'ego tam gdzie go po raz pierwszy znaleźli. Za nim Kamehame-Ha dotarła do Brolly'ego ten został przeniesiony na planetę Vampa. Lemo i Cheley lecą na planetę Vampa. Freeza próbował ich zestrzelić, ale Gogeta go powstrzymał. Freeza odlatuje mówiąc do Gegety, że tu wróci. Beerus na wyspie z Brą powiedział, że coś im się udało.

Epilog Edytuj

Trzy dni później Kosmiczna Organizacja Handlu podbija jakaś planetę. Kikono mówi, że Cheley i Lemo są na planecie Vampa. Freeza odpowiada, że narazie ich zostawi, bo może uda im się okiełzać uczucia Brolly'ego, a potem może zostać jego najsilniejszym żołnierzem. Freeza mówi, że nie ważne ile będzie trenować, bo przeciwko jemu zawsze będzie Son Gokū i Vegeta. Imperator potrzebuje partnera, który może mu pomóc. Na planecie Vampa, Brolly częstuje Cheley i Lemo substancją z insektów na tej planecie, która im nie smakuje. Cheley mówi, że mają zapasy na 50 dni.

Son Gokū prze teleportował się na tę planetę. Cheley go rozpoznała a Son Gokū ją bo użyła smoczych kul by sprawdzić tu Brolly'ego. Cheley i Lemo nie są zachwyceni jego obecnością i mówią do niego podniosłym głosem. Gokū powiedział, by się uspokoili. Potem dodaje, że ma coś dla nich co może im się tu przydać. Cheley mu nie wierzy, więc Son Gokū otwiera pudełko z kapsułkami Hoi-Poi i wyrzuca jedną, w której był wyposażony dom. Dodał, że to prezent od Bulmy. Również daje im dwie fasolki Senzu. Cheley pyta czego chce, Son odpowiada, że to nie tak. Nie chce by coś im się stało był pewny swojej siły, ale pojawił się Brolly, który udowadnia jak bardzo się przeliczył. Dodaje, że może być nawet silniejszy niż Beerus. Brolly uśmiecha się do Son Gokū, ponieważ mówi mu, że było by szkoda gdyby taki wspaniały wojownik zginął. Gokū się z nimi żegna, Lemo pyta czy nie ma statku kosmicznego i jak się tutaj przeniósł, Son Gokū odpowiada, że za pomocą teleportacji, jeżeli namierzy czyjąś moc. Cheley mówi, ze nic z tego nie rozumie. Potem dodaje, że wciąż są jego wrogami, a nie przyjaciółmi. Son odpowiada, że to nie ważne i liczy na rewanżowy pojedynek któregoś dnia, może Brolly będzie chciał by nauczyć go paru rzeczy. Po tych słowach Brolly uśmiecha się a Cheley mówi, że jest porąbany, ale dziękuje mu za wszystko. Son Gokū żegna się i mówi, że za niedługo tu wróci. Lemo odpowiada, że może ich by tu nie być. Son Gokū mówi, że i tak ich znajdzie jeżeli nie odlecą zbyt daleko. Cheley na końcu pyta go o imię, Saiyanin odpowiada, że Son Gokū, albo Kakarotto i znika.

Umiejscowienie osi czasu Edytuj

Akcja filmu toczy się po zakończeniu Turnieju Mocy.[3] Natomiast początek filmu (historia Saiyan) w roku 732.

Informacje Edytuj

Logo (DBS Brolly)

Logo filmu

Akira Toriyama odpowiada za scenariusz i projekty postaci. Zdecydował również aby Brolly pojawił się w tym filmie i był jego głównym antagonistą. Wspomina też, że historia rozszerza się na większą skalę i staje się bardzo dramatyczna.

Promocje Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Obsada Edytuj

Rola Aktor głosowy
Son Gokū Masako Nozawa
Vegeta Ryō Horikawa
Brolly Bin Shimada
Piccolo Toshio Furukawa
Bulma Aya Hisakawa
Whis Masakazu Morita
Beerus Kōichi Yamadera
Freeza Ryūsei Nakao
Son Goten Masako Nozawa
Trunks Takeshi Kusao
Bra brak danych
Paragus Katsuhisa Hōki
Beriblu Kimiko Saitō
Cheley Nana Mizuki
Lemo Tomokazu Sugita
Kikono Masami Kikuchi
Beets Takuya Kirimoto
Shenron Ryūzaburō Ōtomo
Bardock Masako Nozawa
Gine Naoko Watanabe
Król Vegeta Banjō Ginga
Cold Daiō Ryūzaburō Ōtomo
Zarbon Hiroaki Miura
Dodoria brak danych
Kapitan Ginyū brak danych
Recoome brak danych
Butter brak danych
Jeice brak danych
Guldo brak danych
Nappa Tetsu Inada
Raditz Shigeru Chiba
Gogeta Masako Nozawa i

Ryō Horikawa

Taro Masaya Takatsuka
Leek Yōhei Azakami
Moroko Hisao Egawa
Daigen Takashi Matsuyama
Nion brak danych
Lokaj Króla Vegety Shin Aomori
brak danych
Pilaf Shigeru Chiba
Mai Eiko Yamada
Shū Tesshō Genda
Insekty z planety Vampa brak danych

Pojedynki Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Ciekawostki Edytuj

Opisy postaci Edytuj

Galeria ze zwiastunówEdytuj

Zwiastun #1 Edytuj

Zwiastun #2 Edytuj

Zwiastun #3 Edytuj

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj