Plan Grzejnika (jap. ヒータの計画 [Hīta no Keikaku], ang. The Heeters' Plan) – jest to siedemdziesiąty pierwszy rozdział mangi DBS autorstwa Toyotarō. A także czwarty rozdział poświęcony sadze Niedobitka Granolli.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Goku wraz z Vegetą są na treningu u Piwusia i Whisa. Ten pierwszy trenuje z Whisem i został zapytany o różnice pomiędzy Aniołami a nim, jednakże Saiyanin nie podaje prawidłowej odpowiedzi, po czym laska Whisa nagle wyłania się i próbuje go atakować, a ten mimowolnie ją unika trafiając Goku. Anioł odpowiada, że jego rasa ciągle pozostaje stanie ultra instynktu, Goku odpowiada, iż musi się w niego przemienić, a jego ciało nie potrafi samo unikać ciosów. Anioł odpowiada, że jego uczeń utożsamia UI z transformacją, a kiedy jego serce jest spokojne, to jego ciało samo powinno unikać ciosów i nie ważne czy jest to jakaś transformacja, czy nie. Whis postanawia pożonglować swoją laską. Goku musi ogarnąć jak używać UI bez transformacji, by nie zżerało mu siły i, że może mieć z tym jakieś kłopoty. Jednakże może Goku nie mieć na to czasu. Oboje ciężko trenują codziennie, by móc stać się jeszcze silniejszymi, ale gdzieś daleko mogą być jacyś silni rywale, bo jakiś czas temu coś dziwnego stało się w Siódmym Wszechświecie. Son uradowany na wieść o mocniejszym przeciwniku został zgaszony przez Whisa, że nie wie czy to był wróg.

Granolla przylatuje na Planetę Płatkan, gdzie ląduje niedaleko domu starszego mężczyzny i stamtąd go obserwuje.

Olej i Maki przygotowują się na długą podróż do Zunō. Maki pyta przywódce o to, czy ma pytać o Saiyan i czy może zapytać się również o cokolwiek innego, na co dostaje pozytywną odpowiedź i odlatują. Gas pyta Grzejnika o to, czy trzeba trzeba się rozprawić z Granollą, na co przywódca odpowiada, że tak - w razie czego, bo tamten jest najpotężniejszym wojownikiem. Gasowi jest smutno, że nie mógł rozprawić się sam z Granollą, przywódca wierzy w niego i jego siłę, bo wie, że mógłby sam się rozprawić z samym Freezerem, bo jest najsilniejszy z tej rodziny i kazał mu się zrelaksować, bo jego czas nadejdzie.

Kilka tygodni później dwójka z rodziny Grzejników dociera na planetę Zuno, jednakże Maki nie jest zadowolona z tego, że musi pocałować samego Zuno, by mogłą mu zadać pytania, jednakże Olej ją zachęca, a ta mu odpowiada, żeby sam to zrobił, na co sługa Zuno odpowiada, iż jego władca nie akceptuje pocałunków od mężczyzn. Maki daje pocałunek Zuno, a ten się rumieni, kobieta wypluwa śline a władca odpowiada, iż lubi takie zadziorne kobiety. Prosi Oleja o notatki.

W międzyczasie Goku ćwiczy swój UI unikając atakującej laski Whisa, z drugiej strony Vegeta niszczy ogromne pale drewna wylatujące z wodospadu raz za razem, widząc ogromny log niszczy go wraz z wodospadem, po czym dostaje po głowie od Piwusia.

Dwoje z rodziny Grzejników pojawia się na Ziemi w domu Goku pytając jego żone, gdzie jest Saiyanin, ta odpowiada, że nie ma go tutaj od miesięcy i ma nadzieję, że niedługo wróci, bo pieniądze im się kończą. Dwoje przybyszów proponują pracę dla jej męża.

Bulma dzwoni do Whisa pytając o jej męża i jego przyjaciela, bo mają gości na Ziemi. Pytają kim oni są, na co Bulma odpowiada, że to dwóch kosmitów, którzy chcą, by oni kogoś pokonali. Po chwili wtrąca się Chi-Chi, która każe mu wracać, bo przybysze chcą zapłacić mu za to. Vegeta pyta o kogo chodzi, dostając odpowiedź, iż pokazał się się jakiś najsilniejszy wojownik. Przerażony Goku pyta Whisa, czy to ta sama osoba, o której mówiła Rybia wyrocznia, na co ten odpowiada, że tak może być. Bulma pyta czy ma odesłać przybyszy, na co jej mąż odpowiada, że nie i on się tym zajmie, ale Goku też chce lecieć. Maki pyta o pokój do odpoczynku.

Bóg Zniszczenia daje kolczyk Vegecie, który ma oznaczać, że może on użyć mocy destrukcji, a ten go zakłada. Z drugiej strony Whis rysuje na dōgi Goku jego znak, a jego pan się złości o to. Whis mówi, że ich wzajemna rywalizacja jest korzystna, jednak zbyt duża ilość pewności siebie może ich zatracić. Goku pyta czy ta osoba jest taka paskudna, ale Whis nie może tego wywnioskować i nie może interweniować w afery śmiertelników i odlatują we trójkę. Piwuś może w końcu odpocząć i się wyspać, pojawia się Rybia wyrocznia, która chyba się martwi o dwójkę Saiyan.

Obcy znaleźli gabinet Bulmy i kradną smoczy radar, Maki go włącza, ale nie widzi żadnych Smoczych kul, po czym Olej kwituje, że Zuno mówił o tym, iż te na rok zamieniają się w kamienie, ale te z planety Płatkan nie i mogą je odnaleźć. Na uczynku łapie ich Chichi, która pyta o pieniądze. Z rozmowy wynika, że przybysze zapłacą jej w złocie i odchodzi.

Po 30 minutach Saiyanie się pojawią na Ziemi, a Bulma idzie po dwóch przybyszów, którzy gorąco witają Goku i Vegetę opowiadając o wojowniku, którego mają zlikwidować. Obie żony każą być mężom bezpiecznym. Wchodzą na statek i odlatują. Goku jest pod wrażeniem, że statek posiada basen. Vegeta postanawia iść ćwiczyć, a jego przyjaciel zajada pyszności.

Maki dzwoni do Granolli, że ma lokalizacje Freezera, jednakże ktoś powiedział, iż Granolla chce go usunąć i wysłali w jego stronę dwie osoby z armii Changelinga, którzy są Saiyanami. Wojownik jest przestraszony i zdziwiony, iż są jacyś żywi osobnicy z planety Vegety. Granolla wychodzi ze swojego statku i myśli o zemście na Saiyanach, którzy dawno temu zrujnowali planete Płatkan.

Postacie[edytuj | edytuj kod]

  • Son Gokū
  • Whis
  • Vegeta
  • Beerus
  • Chi-Chi
  • Bulma
  • Elek
  • Gaz
  • Maki
  • Olej
  • Granolla
  • Monaito
  • Zuno
  • Słudzy Zuno
  • Rybia wyrocznia

Lokalizacje[edytuj | edytuj kod]

  • Planeta Piwusa
  • Planeta Płatkan
  • Ziemia
  • Baza Grzejników
  • Planeta Zuno

Pojedynki[edytuj | edytuj kod]

  • Son Gokū vs. Laska Whisa