Ewolucja planety Płatkan (jap. シリアルせいせん [Shiriaru-sei no Sen'i], ang. The Evolution of Planet Cereal) – jest to sześćdziesiąty dziewiąty rozdział mangi Dragon Ball Super autorstwa Toyotarō. A także drugi rozdział poświęcony sadze Niedobitka Granolli.

Opis[edytuj | edytuj kod]

ToriyamaDragonBall1.PNG  Więcej w osobnym artykule: Saga Niedobitka Granolli.
DBS rozdział 69 (przeszłość Granolli).png

Granolla przybywa na swoją rodzinną planetę, która jest teraz zamieszkana przez Cukrzaninów. Cukrzanie traktują Płatkanina jako jednego z nich, ale on nie chce mieszkać w ich mieście, ponieważ czuje, że planeta należy teraz do nich. Obecnie mieszka w górach, z widokiem na dawne miasto Płatkan, (teraz jest zniszczone). Czterdzieści lat wcześniej planeta została zrujnowana po ataku grupy Saiyan. Następnie pojawili się Grzejniki i odbudowali planetę, zanim sprzedali ją Cukrzanom, którzy wcześniej stracili własną planetę w wyniku nieznanej katastrofy.

W międzyczasie Piwus pyta Vegetę o historię Saiyan. Książę Saiyan nie rozumie, jak to się ma do nauki techniki używanej przez Boga Zniszczenia. Bóg popisuje się swoimi mocami i niszczy pobliską planetę, a następnie mówi Vegecie, że jeśli nie zrozumie grzechów, które popełniła jego rasa, nigdy nie będzie w stanie władać mocą zniszczenia. Piwus wyjawia mu, że to on powiedział Frizerowi, aby zniszczył Planetę Vegeta, co spowodowało, że Saiyanin wpadł w złość i zaatakował Boga Zniszczenia, używając Super Saiyanin God Super Saiyanin Ewolucja. Bóg bez wysiłku unika ataku księcia Saiyan, po czym trafia go osłabioną wersją Hakai, niszcząc przy tym część jego zbroi. Gdy Vegeta został ponownie pokonany przez Piwusa, Bóg Zniszczenia mówi mu, że aby stać się silniejszym, musi odbudować się od zera, jak „zanim stworzenie ... przyjdzie zniszczenie”.

W Bazie Grzejników, Elek używa Siedem-Trzy, aby zobaczyć wspomnienia Galaktycznej Brygady Bandytów przesłuchującej Mózgownika i dowiedzieć się o istnieniu Smoczych kul. Przypominając rasę Nameczan, Elek wspomina, że ​​istnieje samotny Nameczanin o imieniu Monaito, który nadal żyje na Płatkan z Granollą.

Wracając do planety Płatkan, Granolla przybywa do domu, gdzie spotyka Monaito. Podczas rozmowy starszy Nameczanin radzi Płatkaninowi, aby nie szukał zemsty na Frizerze, ponieważ nie jest wystarczająco silny. Łowca nagród sugeruje użycie własnego zestawu Smoczych kul z planety, aby spełnić pragnienie siły ale wie, że nie jest w stanie tego zrobić, ponieważ potrzebuje drugiej kuli, aby przywołać smoka. Monaito po raz kolejny radzi Grannolli cieszyć się życiem, które ma teraz i zapomnieć o zemście, lecz on niechętnie się zgadza. Jednak gdy mija noc, Płatkanin oglądając telewizję dowiaduje się w wiadomościach, że druga Smocza kula została znaleziony przez małego chłopca i obecnie jest badana. Zakładając przebranie, Granolla wyrusza do miasta, zakrada się do instytutu i kradnie kulę, po czym ucieka z powrotem w góry. Tam przywołuje spełniającego życzenia Smoka Toronbo, deklarując, że chce zostać najsilniejszym wojownikiem we Wszechświecie Siódmym.

Postacie[edytuj | edytuj kod]

Lokalizacje[edytuj | edytuj kod]

Obiekty[edytuj | edytuj kod]

Transformacje[edytuj | edytuj kod]

Pojedynki[edytuj | edytuj kod]

# Wojownik 1 Wojownik 2 Zwyciężca
1 Vegeta (Bazowa forma/

Super Saiyanin God

Super Saiyanin Ewolucja)

Piwus Piwus