Dragon Ball Wiki
Advertisement

Bitwa w kosmosie (jap. 宇宙での戦い [Uchū de notatakai], ang. Outer Space Battle) – 49 rozdział mangi Dragon Ball Super oraz zarazem 7 rozdział sagi zbiegłego więźnia Galaktycznego Patrolu.

Streszczenie[]

ToriyamaDragonBall1.PNG  Więcej w osobnym artykule: Saga zbiegłego więźnia Galaktycznego Patrolu.

Moro nadal czerpie energię od istot i planety Nowej Namek, Mels, Jaco i Esca uciekają na pokład statku kosmicznego Galaktycznego Patrolu. Tymczasem Son Gokū i Vegeta we formie Super Saiyanina Blue wraz z Wielkim Bogiem Światów pojawiają się w miejscu gdzie znajduje się Moro  i szarżują na niego.

Wielki Bóg Światów zauważa go w pobliżu i gdy Gokū ponownie próbuje go zaatakować, Vegeta powstrzymuje go, mówiąc, że Saiyanie nie są w stanie przetrwać w próżni kosmosu. Wielki Bóg Światów wyrusza, by stawić czoło Morowi samemu, ale nie jest w stanie sprawić mu żadnych problemów, ponieważ łatwo blokuje i kontratakuje wszystkie jego ataki.

Moro twierdzi, że umiejętności Shinjana nie będą go już niepokoić, ponieważ przekroczył swój limit mocy. Jednak Wielki Bóg Światów stoi i nakazuje Morowi wrócić do Galaktycznego Więzienia, inaczej ponownie zapieczętuje go swoją magią. Moro go ignoruje, wiedząc, że brakuje mu mocy Boga, którą kiedyś miał i nawet nie jest w stanie rozpocząć ataku.

Mels podjeżdża obok Son Gokū i Vegety, którzy wsiadają na statek. Mels mówi dwóm Saiyanom, że jest pewny, iż Wielki Bóg Światów nie może wykonać Kai Kai Matoru, z powodu podziału w przeszłości między jego dobre i złe połówki. Przypuszcza, że ​​zamiast tego moc Boga, którą niegdyś posiadał Wielki Bóg Światów, została przekazana złej połowie Bū.

Gdzie indziej Wielki Bóg Światów dzielnie walczy przeciwko Morowi. Bóg widzi wizję przeszłości, kiedy Gokū pokonał Czystego Majina Bū za pomocą Genki Damy i zdaje sobie sprawę, że kiedy został zabity, jego moc zniknęła wraz z nim.

Mels pyta Saiyanów, czy mogą zapewnić mu, że są silniejsi niż Moro. Książę Saiyan odpowiada, że są silniejsi jako Super Saiyanem Blue przy pełnej mocy. Mels wkłada skafander kosmiczny i chce ściągnąć Mora na Nową Namek.

Mels ratuje Wielkiego Boga Światów przed końcowym ciosem i dołącza do jego boku, pytając, czy jest w stanie użyć techniki Kai Kai. Bóg potwierdza, że ​​może, a Mels zaczyna odwracać uwagę Mora. Oślepia go swoimi odrzutowymi butami, a Wielki Bóg Światów teleportuje się z nim na Nową Namek, gdzie Son Gokū i Vegeta czekają na niego. Moro wydaje się chwalić energią, która pozostała na planecie, aby mógł się ją posilić. Kiedy Vegeta mówi mu, że zamierza go zniszczyć, Moro śmieje się, mówiąc im, że zapomnieli o trzecim życzeniu.

Debiut[]

Postacie[]

Lokalizacje[]

Transformacje[]

Pojedynki[]

  • Son Gokū (Super Saiyanin Blue), Vegeta (Super Saiyanin Blue) i Wielki Bóg Światów kontra Moro,
  • Wielki Bóg Światów kontra Moro,
  • Mels kontra Moro.

Galeria[]

Advertisement