Skradzione Smocze kule (ang. Stolen Dragon Balls) – 47 rozdział mangi Dragon Ball Super oraz zarazem 6 rozdział sagi zbiegłego więźnia Galaktycznego Patrolu.

Streszczenie[edytuj | edytuj kod]

ToriyamaDragonBall1.PNG  Więcej w osobnym artykule: Saga zbiegłego więźnia Galaktycznego Patrolu.

Mūri i pozostali nameczanie tracą powoli nadzieję. Vegeta zauważa, że siła Moro się zwiększa. Lamentują, bo jedynie co mogą zrobić to się ukryć.Son Gokū sugeruje, by ocaleni Nameczanie uciekli z wiosek na jakiś czas i ukryli swoją energię, aby czarnoksiężnik nie mógł ich znaleźć ani pozostałych Smoczych kul.

W wiosce Tsuburi'ego Raspberry przeszukuje domy, aby znaleźć smocze kule, lecz nic nie znalazł. Moro wskazuje dom, w którym znajduje się smocza kula, a Raspberry pyta znajomego, czy może wykryć ich lokalizację, chociaż czarnoksiężnik nie odpowiada i zamiast tego wskazuje kolejną w oddali. Na Ziemi w Boskim Pałacu Dende wyczuwa, że ​​na jego domowej planecie dzieje się coś strasznego. W tym momencie pojawia się obok niego Piccolo, odczuwając ten sam niepokój i zastanawia się, czy ma to coś wspólnego z Gokū i Vegetą, którzy opuścili Ziemię kilka dni wcześniej.

Gokū i Vegeta wyczuwają, że czarnoksiężnik zbliża się prosto do ich miejsca, Saiyanin wyrusza na spotkanie z nim. Vegeta idzie za nim, ale najpierw pyta Muri'ego, co o nim myśli, ponieważ kiedyś zabijał Nameczan. Mūri mówi mu, że to nie jest coś, o czym można zapomnieć, ale nie wyrażają urazy, ponieważ chcą, aby ich planeta została zachowana w pokoju.

Moro przybywa na miejsce ostatniej smoczej kuli. Jest zaskoczony, widząc, że dwóch Saiyanów wciąż żyje, ale mówi im, że tym razem zginą. Lecą, więc w kierunek statku kosmicznego Mora, lecz przed nimi pojawia się statek kosmiczny Galaktycznego Patrolu a na mim Mels. Mels skacze w stronę Mora i wyrzuca na niego elastyczną pułapkę, która go uwięziła. 

Jaco i Dobry Majin Bū spadają ze statku, chociaż Bū wciąż śpi. Jaco wyjaśnia, że ​​wcześniej się obudził, ale od tamtej pory cierpi na chorobę lokomocyjną i jest już poza nią. Mimo to Bū w końcu się budzi i Jaco mówi Vegecie, że Majin jest teraz w stanie zabezpieczyć magię Moro dzięki medium Galaktycznego Patrolu, które przywróciło Bu stare wspomnienia Wielkiego Boga światów.

Po zobaczeniu Moro, Bū pamięta go, jak gdyby sam był Wielkim Bogiem światów i gniewa się z powodu liczby jego przyjaciół, których zabił w przeszłości. Następnie toczą ze sobą pojedynek, w którym Bū dominuje.

Debiut[edytuj | edytuj kod]

Postacie[edytuj | edytuj kod]

Lokalizacje[edytuj | edytuj kod]

Pojedynki[edytuj | edytuj kod]

  • Mels i Irico kontra Moro,
  • Dobry Majin Bū kontra Moro.

Galeria[edytuj | edytuj kod]