FANDOM

Namek w upadku (ang. Namek in Decline) – 46 rozdział mangi Dragon Ball Super oraz zarazem 5 rozdział sagi zbiegłego więźnia Galaktycznego Patrolu.

Streszczenie Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Saga zbiegłego więźnia Galaktycznego Patrolu .

Po zdobyciu większej mocy Moro z łatwością rzuca Son Gokū i Vegetę. Książę Saiyan próbuje zaatakować go Garlic-Hō, ale czarnoksiężnik po prostu pochłania całą technikę i tym zdobywa energię. Tymczasem na planecie Beerusa,zanudzony Beerus bierze udział w konkursie wędkarskim z Rybą WyroczniąWhis zauważa spadek energii na Nowej Namek. Anioł informuje towarzysza o tym. Beerus odpowiada, że planeta ta nie ma żadnego interesującego jedzenia.

Wracając na Nową Namek, Gokū próbuje użyć swojej Teleportacji, aby wrócić z Vegetą do Galaktycznego Patrolu, ale nie ma wystarczającej energii, aby to zrobić. Moro łapie dwóch Saiyan za szyję i pochłania ich ostatnią energię. Zmienił się jego wygląd, na nieco młodszego. Razem z Raspberrym lecą statkiem kosmicznym szukać smoczych kul. Pobliscy Nameczanie idą do Son Gokū i Vegety, by zobaczyć czy oddychają.

Na Ziemi wściekła Bulma mówi, jak minął tydzień od odejścia Gokū i Vegety, Mister Satan i Bra lecą razem z nią. Udają się do Tights, by Bulma mogła użyć komunikatora, aby skontaktować się z Jaco. W międzyczasie w kwaterze Galaktycznego Patrolu Mels wraca, by zobaczyć czy Dobry Majin Bū w końcu się obudził. Jaco nawiązuje kontakt z Bulmą, która prosi o wysłanie jej statku, ponieważ chce polecieć po Vegetę i Gokū , ale Jaco szybko się z nią rozłącza, zanim udziela odpowiedzi.

Trzy dni później na Nowej Namek, Mūri obserwuje Son Gokū i Vegetę, którzy odrobinę wyzdrowiali dzięki Esce, który ich lekko uzdrowił. Poinformowano ich, że podczas snu Moro zaatakował trzy wioski i uzyskał trzy Smocze kule. Gokū ubolewa nad faktem, że nie może się tam teleportować, by pomóc, Mūri mówi mu, że w ostateczności mają asymilację. Kilkadziesiąt najsilniejszych wojowników z wiosek połączyło się, tworząc potężnego wojownika, który udaje się do wioski, aby stawić czoło Morowi. Jednak natychmiast zostaje zabity po pierwszym ataku. Nameczanie są zszokowani, ponieważ Moro nawet się nie obejrzał a zdołał go zabić jednym ciosem.

Debiut Edytuj

Postacie Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Pojedynki Edytuj

  • Vegeta kontra Moro,
  • Son Gokū kontra Moro,
  • Son Gokū i Vegeta kontra Moro,
  • Nameczański „Zbawiciel” kontra Moro.

Galeria Edytuj