Dragon Ball Wiki
Advertisement

Magia Mora (jap. モロの魔法 [Moro no mahō], ang. Moro's Magic) – 45 rozdział mangi Dragon Ball Super oraz zarzazem 4 rozdział sagi zbiegłego więźnia Galaktycznego Patrolu.

Streszczenie[]

ToriyamaDragonBall1.PNG  Więcej w osobnym artykule: Saga zbiegłego więźnia Galaktycznego Patrolu .

Po zdjęciu płaszcza i gotowości do użycia swojej magii, Son Gokū wskazuje zdolność Moro do absorbowania energii życiowej, to samo, co ostatnio próbował zrobić z Escą.

Moro przywołuje falę geotermalną z samej planety, która zaskakuje Vegetę. Baranopodobny humanoid wyjaśnia, że ​​atak nie polega tylko na jego mocy, lecz także na planetach, a Nowa Namek ma wyjątkową energię. Vegeta w biegu wzbija się w powietrze, żeby uciec, lecz potem zostaje uderzony przez kilka strumieni energii od tyłu, które wysyłają go z powrotem na ziemię. Vegeta atakuje Moro, który w odpowiedzi przywołuje kolejną falę energii przed sobą jako tarczę.

Kiedy Son Gokū stwierdza Vegecie, aby się z nim zamienił, on tradycyjnie zaprzeczył. Vegeta mówi Morowi, że niedługo osiągnie limit, jeśli użyje tego samego ruchu. Przeciwnik mu wyjaśnia, że nie ma ograniczeń, ponieważ może nadal używać tej techniki, dopóki sama planeta nie zostanie zniszczona. Vegeta przyznaje, że nie jest w stanie go dotknąć. Książę Saiyan pyta się Moro, dlaczego przybył na Nową Namek i jaki jest jego cel. Moro odpowiada, że chce Nameczańskie Smocze Kule oraz dodatkowo pyta Vegetę, czy coś o nich wie. Po stwierdzeniu Vegety, że nic o nich nie wie oraz, że nie zna szczegółów, Moro próbuje go wykończyć.

Vegeta zapytuje Moro, jakie będzie jego życzenie. Twierdzi dodatkowo, że ma już wystarczająco dużo mocy. Przeciwnik twierdzi, że jakby zyskał całą swoją moc to Vegeta, byłby dla niego owadem, a ta cała planeta to szybki posiłek, a siłę tą stracił przez wiele lat spędzonych w zamknięciu. Vegeta domyślił się życzenia i powiedział, że jego prośbą do Porungi to przywrócenie pełni sił. Moro przyznał mu rację. Następnie Księciowi Saiyan udaje się uderzyć Mora.

Moro zbiera energię, która formuje się w kulę i rośnie, gdy kradnie energię z planety, Son Gokū, Vegety i Nameczan. Powoduje to osłabienie głównych bohaterów. Ku zaskoczeniu Gokū i Vegety, Moro nie rzuca kulą, ale zamiast tego ja zjada, co daje mu dodatkową moc. Czarnoksiężnik zauważył statek kosmiczny Raspberry'ego i używa telekinezy, aby skutecznie zrzucić go na ziemię. Vegeta próbuje ponownie zmienić się w Super Saiyanina Blue, lecz nie jest w stanie tego dokonać. Baranopodobny humanoid szybko chwyta go i rzuca nim mocno o skałę, mówiąc mu, że on także ukrywał swoje prawdziwe zamiary.

Debiut[]

Postacie[]

Lokalizacje[]

Formy i transformacje[]

Pojedynki[]

  • Vegeta (Super Saiyanin God/Super Saiyanin Blue/Bazowa forma) kontra Moro.

Galeria[]

Advertisement