FANDOM

Starcie Bogów (jap. 神と神 [Kami to Kami], ang. Battle of Gods) – to czwarty rozdział mangi Dragon Ball Super, a zarazem czwarty rozdział sagi Boga Zniszczenia Beerusa.

Streszczenie Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Saga Boga Zniszczenia Beerusa.
Super Saiyanin God (1) (DBS, rozdz. 004)

Son Gokū wie jak sprowadzić Super Saiyanina Boga. Przywołuje Shenrona i dowiaduje się jak to zrobić. Następnie Gokū osiąga formę Super Saiyanina Goda i toczy pojedynek z Beerusem. Bogowie światów wyczuwają impet zniszczenia i są zaniepokojeni, ponieważ przez to wszechświat czeka zagłada. Zbierają smocze kule z Nowej Namek, lecz zauważyli, że Champa jest gdzieś w odległej części kosmosu i nie chodziło mu o te smocze kule. Beerus używa Beerus Damy i wyrzuca ją na Son Gokū, który niszczy ją Kamehame-Hą. Whis teleportuje się do nich i widzi, że pojedynek zakończył się remisem. Bóg zniszczenia oznajmia, że nie zniszczy Ziemi i zachęca Saiyanina do treningu, ponieważ istnieje dwanaście wszechświatów, w których są potężni przeciwnicy. Wyjaśnia także, że Whis jest jego asystentem i mistrzem, który jest od niego silniejszy. I Bogowie odlatują. Bogowie Światów wszystko obserwowali, a Kibitoshin się rozpadł na Kibito i Shina. Tymczasem na planecie Freeza numer 17 Tagoma powiadamia Sorbeta, że jego statek zwiadowczy ze żołnierzami został zniszczony przez niezidentyfikowaną osobę (Champę). Sorbet planuje wskrzesić Freezę.

Debiut Edytuj

Postacie Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Transformacje Edytuj

Pojedynki Edytuj

  • Son Gokū (SSJG) kontra Beerus.

Różnice między mangą a anime Edytuj

  • Beerus uderzył Son Gokū w serce i jego rana się wyleczyła. Zostało to pokazane tylko w anime.
  • W mandze Son Gokū nie wrócił do formy Super Saiyanina czy bazowej. Pozostaje Boskim Super Saiyaninem przez całą walkę, nie wspominając o tym, że absorbuje tę moc. W anime powraca do formy Super Saiyanina, gdzie Beerus wyjaśnia mu, że ​​wchłonął boską moc w siebie.
  • W mandze pokazano, że Kibitoshin użył nameczańskich smoczych kul aby się rozdzielić. W anime ujawniono to dopiero w sadze Szóstego Wszechświata.

Galeria Edytuj