Gniew Beerusa (jap. ビルスの怒り Birusu no Ikari [birus(u) no ikari], ang. The Rage of Beerus) – to trzeci rozdział mangi Dragon Ball Super, a zarazem trzeci rozdział sagi Boga Zniszczenia Beerusa.

Streszczenie[edytuj | edytuj kod]

ToriyamaDragonBall1.PNG  Więcej w osobnym artykule: Saga Boga Zniszczenia Beerusa.
Bulma (1) (DBS, rozdz. 003).jpg

Bogowie napotkali się na przyjęcie urodzinowe Bulmy. Beerus powala Son Gohana i Dobrego Majina Bū. Do pojedynku wkracza Gotenks, który przemienia się w SSJ3, lecz i on zostaje pokonany. Vegeta przypomina sobie wydarzenia z dzieciństwa, gdy Beerus torturował jego ojca, przeraziło to Piccolo i Dende'ego. Zdenerwowana Bulma uderza boga w policzek, ponieważ rujnuje jej przyjęcie, Beerus jej oddaje. Książę Saiyan wpada w złość, łamie bariery Super Saiyanina i atakuje Boga zniszczenia, zadaje mu kilka ciosów. Kibitoshin ogląda walkę Vegety z Beerusem, a Stary Bóg Światów wyczuwa zniknięcie następnej planety. Na kryształowej kuli zauważają i słyszą rozmowę Champy i Vados, którzy następnie udają się do nich. Champa pyta się ich co usłyszeli oni mówią, że nic więc odleciał razem z Vados. Bogowie światów są pewni, że chodziło im o nameczańskie smocze kule i udają się na Nową Namek. Gdy Beerus, chce już zniszczyć planetę nagle pojawia się Son Gokū.

Debiut[edytuj | edytuj kod]

Postacie[edytuj | edytuj kod]

Lokalizacje[edytuj | edytuj kod]

Formy i transformacje[edytuj | edytuj kod]

Pojedynki[edytuj | edytuj kod]

  • Son Gohan (MSSJ) i Majin Bū kontra Beerus,
  • Gotenks (SSJ3) kontra Beerus,
  • Vegeta (SSJ2) kontra Beerus.

Różnice między mangą a anime[edytuj | edytuj kod]

  • Beerus zostaje mocno klepnięty w plecy przez Yamchę i przypadkowo oblany wodą przez Son Gotena i Trunksa tylko w anime.

Ciekawostka[edytuj | edytuj kod]

  • Na dodatkowej stronie po zakończeniu rozdziału jest rozczarowany Vegeta, który nie wykonał swojego tańca.

Galeria[edytuj | edytuj kod]