FANDOM

Gokū pokonany (jap. 孫悟空の敗北 Son Gokū no Haiboku [son gokuu no hajboku], ang. Goku Defeated) – to drugi rozdział mangi Dragon Ball Super, a zarazem drugi rozdział sagi Boga Zniszczenia Beerusa.

Streszczenie Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Saga Boga Zniszczenia Beerusa.
Vados i Champa (1) (DBS, rozdz. 002)

Vados i Champa

Rybia Wyrocznia potwierdza, że Super Saiyanin Bóg istnieje. Whis mówi, że kilku Saiyan, którzy przeżyli mieszkają na planecie Ziemia. A Saiyanin, który pokonał Freezę przebywa na planecie północnego króla światów. Whis i Beerus zamierzają odwiedzić Sona. Tymczasem Son Gokū trenuje u Północnego króla światów, który tłumaczy mu o Bogu zniszczenia. Bogowie przybywają, a Gokū wyzywa Beerusa na pojedynek. Saiyanin w formie Super Saiyanina, SSJ2 i SSJ3 nie jest w stanie trafić boga. Bogowie światów są zaniepokojeni potyczką Saiyanina z bogiem. W tym czasie pojawiają się Champa i Vados. Beerus uderza Son Gokū w formie Super Saiyanina 3, lecz ten jeszcze stoi na nogach, dopiera za drugiem ciosem pokonuje Saiyanina i razem z Whisem wyruszają na Ziemię.

Debiut Edytuj

Postacie Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Transformacje Edytuj

Pojedynki Edytuj

  • Son Gokū (SSJ/SSJ2/SSJ3) kontra Beerus.

Różnice między mangą a anime Edytuj

  • W mandze Vados i Champa pojawiają się dosyć często. W anime nie pojawiają się, aż do sagi Złotego Freezy.

Ciekawostka Edytuj

  • Na dodatkowej stronie po zakończeniu rozdziału, Vegeta ogląda i naśladuje tancerzy w telewizji.

Galeria Edytuj