FANDOM

Nie wybaczę Son Gokū! Wojownik Sprawiedliwości Toppo wkracza do akcji!! (jap. 孫悟空許すまじ! 正義の戦士トッポ乱入!! [Son Gokū yurusumaji! Seigi no senshi Toppo ran'nyū!!], ang. Never Forgive Son Goku! Toppo the Warrior of Justice Intrudes!!) – Następuje krótka wymiana zdań pomiędzy Toppo, a Son Gokū. Zaciekawiony Beerus pyta Whisa, kim jest przeciwnik, a ten mu odpowiada, że to jakiś bohater sprawiedliwości. Kai z Jedenastego Wszechświata prosi o zgodę Zenō w sprawie walki i ją dostaje. Gokū przemienia się w SSJ. Wraz z Gohanem są podekscytowani walką, a Toppo ponownie zaczyna swoją przemowę.

Zaczyna atak i nagle znika pojawiając się na barkach Saiyanina wymierzając mu atak, następnie przestawia mu bark. Gokū próbuje atakować przeciwnika, ale bez skutku, jedynie omija jego ataki z ki, gdy nagle wojownik znowu znika i pojawia się z tyłu Kakarotto zaciskając ręce na nim oraz łamiąc mu kości. Gdy już nie widać żadnego pomysłu do uratowania Sona, ten nagle zamienia się w SSB. Toppo go atakuje, ale nie może go dosięgnąć i sam dostaje porządny wycisk od przeciwnika. Gokū wymierza w jego stronę Kamehame-Hę, po której ucierpiał tylko strój zawodnika z Jedenastego Wszechświata. Gdy już Gokū dołącza Kaiō-kena i Toppo chce pokazać swoją prawdziwą moc, przerywa im Daishinkan przekonując Zenō do zakończenia turnieju. Gokū dziękuje przeciwnikowi oraz chce mu ścisnąć dłoń, ale ten odmawia i mówi, że silniejszy od niego jest Jiren.

Beerus zwraca uwagę Gokū, żeby się ogarnął. Vermoudowi spodobała się walka Toppo, a ten ich przeprasza. Daishinkan mówi, że niedługo zacznie się Turniej Mocy. Son pyta się go, ile mu to zajmie, a jak dostaje odpowiedź, to się dziwi i przeraża jednocześnie.

Wracają wszyscy do Świata Kaiōshinów. Beerus ponownie burzy się na postawę Gokū, a Whis zwraca im uwagę, że mają się nie kłócić. Beerus prosi opiekuna, by dał swojemu ojcu łapówkę, ale ten odmawia. Gdy ponownie się kłócą, Whis ich uspokaja.

Galeria Edytuj

Zapowiedź następnego odcinka Edytuj