FANDOM

Kopacz Basil z Dziewiątego Wszechświata vs Majin Bū z Siódmego Wszechświata!! (jap. 第9宇宙蹴りのバジルVS第7宇宙魔人ブウ!! [Dai-9 uchū keri no Bajiru VS dai-7 uchū Majinbū!!], ang. Universe 9's Basil the Kicker VS Universe 7's Majin Buu!!)Majin Bū leży na macie, a Basil cieszy się już ze swojej wygranej, kiedy w tym czasie opowiada o swoich wojownikach. Nagle Bū zaczyna się śmiać, a Helles komentuje jego zachowanie. Jest bardzo ucieszony z walki i atakuje swojego przeciwnika.

Gokū uważa, że wilk jest dziwny, bo nie wyczuwa wraz z Gohanem żadnej energii. Son prosi Dziewiąty Wszechświat o to, by pokazali swoją prawdziwą moc, więc Bergamo mówi walczącemu bratu by tak zrobił. Ten to robi i ładuje się oraz atakuje grubego Majina, gdzie przy okazji jego atakiem dostaje Mister Satan. Bū dowiedziawszy o tym, chce go uleczyć, ale ten każe mu nie przerywać walki. Basil ponownie atakuje, ale Bū odbija jego atak, który unieszkodliwia Toppo. Wściekły Bū atakuje wilka. Gdy Zenō nadal nie jest usatysfakcjonowany z walki, Rō daje walczącemu bratu wilków smakołyk, który podnosi mu energię, szybkość i moc oraz ponownie atakuje swojego przeciwnika. Gdy już znowu zaczyna się cieszyć z walki, Majin wstaje z ringu i pełną mocą atakuje Basila. Ten się nadal trzyma na nogach, jednak po chwili jego moc wygasa i pada na ring wyczerpany.

Zwycięzca leczy Satana. Daishinkan naprawia ring i ogłasza drugi mecz. Następni walczący to Gohan i Lavenda.

Galeria Edytuj

Zapowiedź następnego odcinka Edytuj