FANDOM

Jedziemy do obiecanego kurortu! Vegeta na rodzinnej wycieczce!? (jap. 約束のリゾートへ!ベジータが家族旅行!? [Yakusoku no Rizōto e! Bejīta ga Kazoku Ryokō!?], ang. To the Promised Resort! Vegeta Takes a Family Trip!) – to drugi odcinek serii Dragon Ball Super, a zarazem drugi odcinek sagi Boga Zniszczenia Beerusa.

Streszczenie Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Saga Boga Zniszczenia Beerusa.
Rodzina Bref (2) (DBS, odc. 002)

Rodzina Trunksa leci na wycieczkę na tropikalną wyspę. Chłopiec budzi się w samolocie swojej mamy. Vegeta stoi na dachu samolotu, Bulma postanawia pomóc mu w treningu i robi ewolucje samolotem m. in. beczkę, korkociąg i leci pod wodą. Na miejscu rodzina robi zakupy ubrań, gdzie Vegeta zwraca uwagę na źle zapięty guzik syna, jeździ kolejką, je lody i obiad, gdzie ośmiornica pluje w Vegetę atramentem. Potem małżeństwo rozmawia na plaży o urodzinach Bulmy, które kobieta chce wyprawić na statku. Na tanecznej imprezie, Vegeta nie wytrzymuje i wraca do domu trenować w pokoju grawitacyjnym. Tymczasem Son Gokū trenuje u Północnego Króla Światów, a Beerus chce spróbować mięsa smoka na jednej z planet. Jej mieszkańcy akurat upolowali smoka, Whis prosi ich by odstąpili go Beerusowi. Kosmici nie godzą się i wystawiają swojego najlepszego wojownika do walki z bogiem zniszczenia. Wojownik zmienia się i walczy z Beerusem, jednak zostaje pokonany. Za karę Beerus niszczy cała planetę razem ze smokiem.

Główne wydarzenia Edytuj

  • Son Gokū rozpoczyna trening na planecie Północnego Króla Światów.
  • Vegeta jedzie na wycieczkę z rodziną.
  • Beerus przypomniał sobie imię osoby w śnie i niszczy planetę Mogina.

Debiut Edytuj

Postacie Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Obiekty Edytuj

Transformacje Edytuj

Pojedynki Edytuj

Różnice między mangą a anime Edytuj

  • Wycieczka rodzinna Vegety została przedstawiona tylko w anime.
  • Whis i Beerus podróżujący na planetę Mogina jest wyłącznie w anime.

Ciekawostka Edytuj

  • Po tym, jak Bulma leci przez las, Vegeta ma na włosach gałązki owocu durian i owocu cytrusowego. Owoce te mogą być odniesieniem do Dodorii i Zarbona, ponieważ ich imiona pochodzą od tych owoców.

Galeria Edytuj

Nawigacja Edytuj