Dragon Ball Legends – to gra mobilna na Androida i IOS'a.

Omówienie[]

W grze bierze udział nowa postać Saiyanin o imieniu Shallot, stworzona przez oryginalnego autora Akirę Toriyamę. Ta postać nie pochodzi z bieżącego okresu, z którego pochodzi Son Gokū.

Istnieje również kilka innych nowych postaci, w tym Zahha i Mężczyzna w płaszczu. W grze pojawi się także niezidentyfikowana postać o imieniu Giblet.

Rozgrywka[]

Tryby rozgrywki[]

Home[]

Na ekranie głównym zobaczysz lidera twojego zespołu. Możesz wybrać następujące opcje na ekranie głównym:

  • Misje (Missions): Różne wyzwania w grze podzielone na: Codzienne (ograniczone do 24 godzin misje), Z misji i Wydarzenia (w oparciu o (ograniczone) wydarzenia).
  • PVP: Walcz ze swoją drużyną z innymi graczami z całego świata!
  • Wiadomości (News): Sprawdź bieżące wiadomości na temat aktualizacji gry, nowych wydarzeń i summonach;
  • Prezent (Gift): Odbierz swoje prezenty z nagród.
  • Historia (Story) : Możesz wybrać: Główną Historię (Main Story), aby zagrać w nową przygodę z Shallotem; Event Story, aby rzucić wyzwanie ograniczonym wydarzeniom, które nagradzają Cię za wszelkiego rodzaju przedmioty.
  • Przygody (Adventures): Przygody to prośby o pracę, które możesz wykonać dla pieniędzy w ustalonym czasie. Postacie biorące udział w liście przygód nadal mogą być grywalne.
  • Trening (Train): Postacie mogą być trenowane przez pewien czas za Zeni. Postać podczas treningu nie zostanie usunięta z twojej drużyny.
  • Summon: Możesz przywołać nowe postacie za mian za Chrono Crystals.
  • Postacie (Characters): Możesz zobaczyć wszystkie odblokowane postacie, a także dostosować drużynę.

Summon[]

Wzywając wojowników, możesz stworzyć drużynę złożoną z sześciu postaci, które będą rywalizować w bitwach. Kiedy wykonujesz summon, wydajesz Chrono Crystals, otrzymujesz je, wypełniając rozdziały historii lub misji. Masz dwa rodzaje technik Przywoływania. Pojedyncze, które odblokowuje jedną postać. : Drugie to seryjne przywołanie, w którym dajesz dużą liczbę Chrono Crystals, pozwalając ci przywołać 10 postaci. Następnie otrzymasz pewną liczbę Z-Power pewnej postaci, jeśli otrzymasz tę samą postać, to dodają się Z-power.

Postacie można również zdobywać podczas wydarzeń jako nagrody. Można je również nabyć w sklepie wymiany PVP przez ograniczony czas i liczbę.

Soul Boost[]

Istnieje 6 rodzajów wzrastających dusz (Rising Souls), żółty, fioletowy, zielony, niebieski i czerwony. Te kamienie Duszy mogą być użyte do ulepszenia zdolności postaci dzięki funkcji znanej jako Soul Boost. Każda Rising Soul jest następnie dzielona na 4 kategorie Rising Soul 1, Rising Soul 2, Super Soul i Super Soul 2. Rising Soul Stones są używane do ulepszania zdolności, podczas gdy Super soul są używane do ulepszania klas postaci. Klasy postaci można uaktualnić po przekroczeniu pierwszego poziomu luki.

Fabuła[]

Część 1: Saiyanin, który przekroczył czasoprzestrzeń[]

Shallot[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Nowe spotkanie[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Zemsta Raditza[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Saiyanin Nauczyciel[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Trening przed bitwą![]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Gra Prawdy o Przetrwaniu[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Saiyanin w czerwonym płaszczu[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Postacie[]

Postacie grywalne[]

Postacie niegrywalne[]

Galeria[]