FANDOM

Zanim się znowu spotkamy. Żegnaj Gokū, może kiedyś się spotkamy (pl. w anime Żegnaj Songo, może się jeszcze kiedyś spotkamy)Smok mówi Gokū, że Ziemia musi odpocząć od smoczych kul i goi rany Gokū i Vegety. Gokū prosi go o ożywienie ludzi, którzy zginęli od czasu, kiedy otworzyły się wrota do piekieł i naprawił zniszczenia. Smok spełnia to ostatnie życzenie i prosi Gokū, by poleciał z nim. Gokū odlatuje, Bulma wspomina czasy, gdy go poznała. Pan znajduje jego ubranie, które Vegeta każe jej zabrać na pamiątkę. Trunks jej mówi, że ludzie muszą zatroszczyć się o Ziemię, zanim pojawią się smocze kule. Goten pociesza Chichi i zabiera ją do domu. Ūb wraca na Południowe Wyspy, Videl zaprasza Satana na rodzinny obiad u Chichi. Gokū leci nad domem Yamchy i miejscem ćwiczeń Tiānjīnfàna i Jiǎoziego. Tymczasem Piccolo obezwładnia potwora,który chce opuścić piekło. Gokū odwiedza piekło i podaje rękę Piccolo, dziękując mu za wieloletnią pomoc. Prosi smoka, by wstąpili na Wyspę Muten Rōshiego, który czyta książkę, a Kurilín rozmawia z Morskim Żółwiem. Gokū rozmawia z Kurilínem i wspominają dzieciństwo, razem udają walkę, Gokū daje mu się pokonać. Potem odlatuje, a kule wnikają w jego ciało. Mija kilkadziesiąt lat. Son Gokū Junior dostaje się do finału Turnieju Sztuk Walki. Pan ogląda turniej. Do finału wchodzi też Vegeta Junior, jego matka siada obok Pan. Chłopcy walczą na równym poziomie, obaj zmieniają się w SSJ. Pan i Pak dopingują Gokū Jr. Kobieta opowiada mu o Son Gokū. Pan zauważa swojego dziadka, chce go odszukać, ale Gokū znika w tłumie. Następnie leci piosenka DAN DAN kokoro hikareteku i pokazane są najważniejsze sceny z DB, DBZ, DBGT.