FANDOM

Uniwersalni sojusznicy. Gokū ratuje wszechświat (pl. w anime Songo ratuje wszechświat)Smok atakuje ich i chce zniszczyć Ziemię kulę energii. Vegeta chce ją odbić, ale powstrzymuje go Gokū, który sam odbija kulę. Smok poraża Ziemię negatywną energią. Zaczynają się burze niszczące miasta i tsunami topiące wybrzeża, Królewski Pałac zostaje spalony. Vegeta każe Bulmie i Trunksowi uciekać na inną planetę i przeżyć, sam leci walczyć ze smokiem. Trunks powierza Satana Pan i dołącza do ojca. Videl zabiera Bulmę. Gohan i Goten, który poprosił Ūba o zabranie z pola walki Chichi również lecą walczyć. Smok rani w ramię i poraża prądem Vegetę. Trunks ratuje ojca przed atakiem ki. Gokū zbiera energię na Genki-damę, prosi Kaiō o przekazanie do całego wszechświata prośby o energię. Podczas zbierania ki smok nieskutecznie go atakuje. Północny Kaiō prosi o to pozostałych Kaiō. Za ich pośrednictwem Gokū prosi o ki mieszkańców wszechświata. Mieszkańcy Nowej Namek, Lud, Imeggi, Kelbo i Mommasu oddają mu swoją ki. Pan widzi i rozpoznaje energię mieszkańców poszczególnych planet i rodziny Gokū i Vegety oraz Ūb zawracają. Kiedy energia jest zebrana Gokū atakuje smoka i zabija go. Gokū leży wśród smoczych kul, które odzyskały dawną formę, a jego rodzina i przyjaciele otaczają go. Nagle pojawia się Shén Lóng.