Dragon Ball Wiki
Advertisement

Jednogwiazdkowy smok. Niepokonana moc (pl. w anime Niepokonana moc)Son Gokū walczy z Sān Xīng Lóngem i powala go, ale smok zasłania się Pan i atakuje Saiyanina. Son łapie rzuconą w niego wnuczkę i atakuje smoka. Smok zasłania się 4-gwiazdkowym Smokiem, ale Gokū pokonuje go. 3-Gwiazdkowy Smok błaga go o darowanie życia, jego brat przyłącza się do prośby. Gokū odpuszcza, ale smok oślepia go i bije. Gokū pokonuje go i dobija atakiem smoka i dostaje 3-gwiazdkową kulę. Gokū próbuje opłukać oczy wodą z hydrantu, ale to nic nie daje. Sì Xīng Lóng daje mu lekarstwo, ale Jednoogiwazdkowy Smok rani Sì Xīng Lónga i niszczy buteleczkę z kroplami do oczu. Smok atakuje Gokū. Sì Xīng Lóng osłania go i atak go zabija. 4-gwiazdkowa kula upada blisko ręki Gokū. 1-gwiazdkowy smok bije Saiyanina. Gokū może tylko uciekać. W wesołym miasteczku Gokū wykorzystuje słuch, by namierzyć smoka i atakuje go zwielokrotnioną Kamehame-Hą. Jednak smok odbija atak i rani Gokū. Pan, która odzyskuje przytomność i idzie do Gokū, widzi nieprzytomnego dziadka nabitego na rusztowanie. Dziewczynka woła na pomoc rodziców.

Advertisement