FANDOM

Serce księcia. Plan Vegety (pl. w anime Plan Vegety)Son Gokū i Czterogwiazdkowy Smok kumulują energię, a Vegeta leci pomóc Gokū. Bulma pyta czy jest w stanie walczyć. Mężczyzna wraca ćwiczyć, podczas ćwiczeń przypomina sobie swoją pierwszą walkę z Gokū i niszczy urządzenie do ćwiczeń, potem przypomina sobie walkę Gokū z Freezerem i niszczy pokój grawitacyjnym. Pod prysznicem przypomina sobie opętanie przez Babidiego, zabicie ludzi na turnieju i walkę z Gokū, swoje poświęcenie w walce z Majin Bū i walkę Bū z Gokū. Vegeta idzie do pracowni Bulmy, która przed opuszczeniem Plant zdążyła zrobić kopię danych, na podstawie, których stworzyła generator fal Bruista. Żona wyjaśnia mężowi jak działają na Saiyan i pokazuje mu filmy przemiany Gokū w SSJ4. Vegeta zastanawia się dlaczego on się nie przemienił, Bulma mówi mu, że za mało ćwiczył, ale jej maszyna sobie z tym poradzi. Vegeta wspomina Babyego i zaczyna wierzyć, w to, że prześcignie Gokū, a Bulma cieszy się z małżeństwa z nim. Tymczasem Gokū i Smok zaczynają walczyć niszcząc okoliczne budynki.