Dragon Ball Wiki
Advertisement

Czterogwiazdkowy smok. Słoneczny Wojownik (pl. w anime Słoneczny wojownik)Pan, Gill i Gokū idą przez pustynię i docierają do opuszczonego miasta, gdzie Gill wykrył smoczą kulę. Dziewczynka martwi się zwiększoną aktywnością słoneczną. Gokū bagatelizuje sprawę. Pojawia się Czterogwiazdkowy Smok. Pan atakuje go, smok ogłusza ją jednym ciosem i odrzuca z miejsca walki. Gokū postanawia walczyć ze smokiem. Okazuje się, że ten powstał, kiedy Piccolo Daimaō odzyskał młodość. Sm ok nagrzewa się do temperatury 6000 stopni Celsjusza i podpala Gokū rękę. Saiyanin gasi ją w piasku. Smok unika ataków Gokū i atakuje go. Saiyanin ucieka do budynku, gdzie może tylko robić uniki. Potem atakuje smoka z kanałów, ale smok idzie tam za nim. Kiedy wychodzą do zbiornika Gokū zauważa soczewki, którymi smok podnosi temperaturę, oślepia go i atakuje. Smok pozbywa się pokrywającej jego ciało warstwy soczewek, Gokū zmienia się w SSJ4, który wytrzymuje 6000 stopni. Gill pilnuje nieprzytomnej Pan, atakuje ich Trójgwiazdkowy Smok, który zamraża wszystko i uszkadza Gilla.

Advertisement