FANDOM

Sześciogwiazdkowy smok. Fala uderzeniowa Pan (pl. w anime Fala uderzeniowa Pan)Son Gokū, Pan i Gill docierają do rybackie wioski, ale Gillowi kończy się energia. Na Pan spada ośmiornica i deszcz ryb oraz innych owoców morza, po które przychodzą mieszkańcy wioski. Bish prosi ojca, by nie pił alkoholu, a innych ludzi pyta co się stanie kiedy ryby w morzu się skończą. Ojciec rzuca w niego piersiówką. Gokū ratuje chłopca przed ojcem. Rybacy zabierają ryby i owoce morza, a Gokū piecze złapane przez siebie ryby. Bish opowiada Sonowi i Pan o księżniczce Oto, która zsyła im ryby i rannych mewach oraz chorych jaskółkach, chłopiec podejrzewa, że to wina smoka. Smok zsyła kolejne ryby, po które biegną rybacy. Bish ostrzega ojca. Smok atakuje ludzi. Gokū i Pan ratują dwóch rybaków, w tym ojca Bisha potem walczą ze smokiem. Gokū pyta o to, które życzenie obudziło smoka. Pan zawstydza życzenie w wyniku, którego smok powstał. Gokū i Pan walczą ze smokiem. Gokū kopiuje jego techniki, ale smok ma przewagę. Dziewczynka ratuje Bisha. Trzymana przez niego mewa atakuje smoka. Gdy smok pokonuje Gokū, mewa dziobie go w twarz. Pan atakuje go Kamehame-Hą, Son włącza się do akcji i pokonują smoka. Mieszkańcy wioski obiecują im, przestać pić i pracować. Pan zaprasza do siebie i obiecuje nauczyć go latać Bisha, który prosi ją by nauczyła się latać. Również mewy i jaskółki zdrowieją i odlatują. Gokū, Pan i Gill odlatują.