Dragon Ball Wiki
Advertisement

Pięciogwiazdkowy smok. Pięciogwiezdny Smok - Elektryczny Potwór (pl. w anime Pięciogwiezdny Smok - Elektryczny Potwór) – środowisko się oczyszcza po pokonaniu 2-gwiazdkowego smoka, ale Pan w przeciwieństwie do Son Gokū nie chce pić wody z rzeki. Dziewczynka chce szukać kul razem z Gillem, który wskazuje miejsce kolejnej smoczej kuli. Razem z Gokū docierają do miasta, gdzie chce kupić napój z automatu, ale atakuje ją elektryczna galareta. Para staruszków wyjaśnia im, że galareta pochłania elektryczność, starsza pani podaje Pan napój i ludzie odchodzą. Nadchodzi 5-gwiazdkowy smok. Pan i Son walczą z nim, a Gill ucieka. Smok sprawia, że elektryczna galareta poraża ich prądem. Gokū w postaci SSJ4 jest dla nie za silny, więc smok podłącza się do elektrowni wodnej, wiatrowej i węglowej oraz pobiera prąd ze wszystkich możliwych źródeł i rośnie. W tym stanie zamyka bohaterów w galarecie i poraża. Pan pierwsza traci przytomność, potem porażony pełnią mocy Gokū. Jednak zaczyna padać i deszcz powoduje spięcie, elektryczna galareta się rozpada, Gokū i Pan zostają uwolnieni. Smok podstępem przywabia Pan, mówiąc, że odda im kulę oraz atakuje ją, ale zostaje zniszczony przez Gokū. Pan dziękuje dziadkowi, a kula spada do jej rąk i odzyskuje dawny kolor. Gill wychodzi z ukrycia.

Advertisement