FANDOM

Cieniste smoki. Nowy wróg - Czarny Smok (pl. w anime Nowy wróg - Czarny Smok) – Pojawia się Smok z czarnego dymu, który odmawia spełnienia życzenia, dmucha w bohaterów dymem z cygara i zasysa smocze kule, które rozrzuca po całej Ziemi. Smoki kule znikają. Kaiōshini i Północny Kaiō mówią, że Ziemi grozi katastrofa, ponieważ ludzie zbyt często używali smoczych kul. Na neutralizację złej energii potrzeba 100 lat, bohaterowie używali ich za często, dlatego zła energia osiągnęła punkt krytyczny i zrodziły się złe smoki, w Korporacji Kapsuła pojawiają się Popo i Dende. Dai Kaiōshin obwinia o wszystko Bulmę, która stworzyła smoczy radar. Bulma zrzuca winę na Goku, który leci odzyskać kule. Tymczasem Ziemię spowija zorza, smoki łączą się z Ziemią. Jeden wlatuje do wulkanu, drugi wpada w śnieg, trzeci łączy się z piorunem, czwarty łączy się z trąba powietrzną, piąty łączy się z gleba, szósty wpada do jeziora. Gokū orientuje się, że nie wie gdzie szukać. Odnajduje go Pan z Gillem, zmusza robocika, by powiedział, że che, by leciała z Gokū. Smok z jeziora zatruwa wodę i powoduje gnicie roślinności i budynku. Gill wyczuwa smoczą kulę, ale nie umie podać dokładnego miejsca. Widząc uciekających ludzi, Pan pyta ich co się stało. Kobieta mówi im, że z jeziora uciekł smok. Pan ratuje atakujących go mężczyzn przed kontratakiem smoka. Dziewczynka kopie smoka, któremu spada na nogę kawałek gruzu. Smok czuje silny ból.