FANDOM

Najlepsza nagroda. Unicestwienie Super 17 (pl. w anime Unicestwienie Super 17)Videl leci na miejsce walki niosąc Chichi, która boi się latania i każe jej zejść niżej. Za nimi Bulma i Bra lecą samolotem. Bulma widzi burze, uskoki i erupcje wulkanów. Son Gokū walczy z Super C17, który atakuje go kulą energii, Gokū robi unik wykorzystując wybuch zagłuszający jego ruchy podchodzi do cyborga i obezwładnia go. Saiyanin zbiera ki jak do Genki-Damy i atakuje przeciwnika. Cyborg robi unik, a Gokū traci siły. Kiedy C17 atakuje pojawia się C18, która blefuje wizją wybuchu bomby obecnej w jej ciele. C17 zabija doktora. Kobieta atakuje brata. Gokū zauważa, że C17 musi przybrać odpowiednią pozę, by pochłonąć moc ataków. Chłopiec atakuje go atakiem Smoka, rani Siedemnastkę i dobija Genki-Damą. Gokū tłumaczy Osiemnastce, że Siedemnastka nie mógł jej zaatakować dlatego, że jest jego siostrą. Okazuje się, że swoją bombę C17 sam wymontował dawno temu. Przylatują Chichi i Videl, Gokū mówi im, że już po wszystkim. Przylatują Bulma i Bra i mówią im o zjawiskach atmosferycznych i geologicznych. Vegeta pomaga Trunksowi, która naprawia Gilla. Trunks, Gokū i Pan zbierają smocze kule, by wskrzesić Kurilína i naprawić szkody wyrządzone przez potępionych, którzy wracają do piekła. Okazuje się, że kule są popękane, mimo to Gokū wzywa smoka, zamiast Shén Lónga pojawia się inny smok.