Dragon Ball Wiki
Advertisement

Najprostszy pomysł Piccolo. Gokū! Czekają na ciebie (pl. w anime Songo! Czekają na ciebie)Pan z Gillem i Satanem oglądają walkę z Super C17, który powala Gotena i strzela do Ūba. Cyborg walczy z Vegetą zmuszając go do przejścia w SSJ2. Pomimo tej przemiany pokonuje Saiyanina. Pan ratując Vegetę obezwładnia dr Gero wykręcając mu rękę i nakazuje mu rozkazać robotowi przestać, Kiedy Gero odmawia, Gill przystawia mu broń do głowy. Okazuje się, że dr. Myū zaprogramował robota tak, by słuchał tylko jego rozkazów, więc Siedemnastka atakuje ich pociskiem energetycznym. Pan i Gill uciekają. Satan biegnie do nieprzytomnej wnuczki. Kiedy Myū mówi, że nie ma Gokū, Vegeta wstaje i walczy dalej. Tymczasem Piccolo porozumiewa się z Dende i prosi go, by razem otworzyli wrota do piekieł. Po kilku nieudanych próbach, Gokū proponuje, by zsynchronizowali ruchy mówiąc nazwy warzyw. Nameczanie godzą się i otwierają bramę. Gokū dziękuje Piccolo i wraca na Ziemię, gdzie dziękuje Dende. Gokū dociera na miejsce walki i ratuje Vegetę przed pociskiem C17. Chłopiec zmienia się w SSJ i staje do walki z cyborgiem. Zmarli wracają do piekła, dodając pracy Emmie, który nie jest zadowolony.

Advertisement