FANDOM

Dwa razy C17. Dwa w jednym (pl. w anime Dwa w jednym)Son Gokū uwalnia ciepło, które rozpuszcza lód. Staruszka mówi, że ta tortura działa tylko na zmarłych, którzy są zimni. Gokū zamraża przeciwników, dotykają Freezera przewraca i rozbija ich obu. Gohan walczy z Lildem, który bije go i zamraża mu nogę. Ūb ratuje go i zabija generała. Pan biegnie do Gohana i prosi Gilla, by uwolnił Gohana, robot odmraża jego kończyny. C17 chce zwerbować C18, ale Kurilín i kobieta budzą w nim wspomnienia. Kontrolujący robota doktorzy zmuszają go do zabicia Kurilína, Osiemnastka walczy z Siedemnastką, który chce zaatakować Marron. Osiemnastka walczy z bratem i każe córce uciekać. Dziewczyna ucieka, a jej matka zostaje ranna, ostatkiem sił czołga się do męża, łapie go za rękę i wyznaje mu miłość. Siedemnasty leci w miejsce, gdzie jego piekielny odpowiednik walczy z Vegetą. Oba roboty łączą się, atakują ich Vegeta, Ūb, Goten i Trunks oraz Gohan, wszystkie ataki zostają odparte, a Super C17 obezwładnia ich wszystkich. Bohaterowie ponawiają ataki, ale robot znów odpiera je i atakuje ich wiązkami energii. Gokū widzi walkę w kryształowej kuli. Prosi Króla Yamę o przeniesienie na Ziemie, ale ten nie może mu pomóc. Przebywający w niebie Pikolo prosi, by odesłać go do piekła. Emma nie może tego zrobić, więc Nameczanin niszczy wszystko w niebie, za karę trafia do piekła i obiecuje Gokū pomoc w wydostaniu się. Vegeta atakuje Super C17, ale ten odpiera jego atak, raniąc wszystkich wojowników. Pan, Satan i Gill próbują obudzić nieprzytomnego Gohana.