FANDOM

Niebezpieczne połączenie. Giń Gokū! Mówią potężni wrogowie wracający z piekła (pl. w anime Giń Songo! Mówią potężni wrogowie wracający z piekła)Bulma, Bra, Videl, Gohan i Pan jest na obiedzie u Chichi i Goku, kobiety z rodziny Briefsów chwalą jej prostą kuchnię, do póki nie kobieta nie mówi im, że jedzą ropuchy, węgorze i ogony. Przychodzi spóźniony [[]Trunks]], który traci przytomność upadając na Pan. Kiedy chłopiec budzi się opowiada im, jak zaatakował go C17, kiedy jechał limuzyną. Cyborg stanął im na drodze i zaatakował ich. Trunks zasłonił kierowcę i został ranny. Zanim odleciał cyborg opowiedział mu, że otworzyło się przejście do piekła. Ludzie na całym świecie obserwują otwierającą się bramę. Mieszkańcy miast, w tym Satan ewakuują się na wieś. Gohan woła rodzinę przed telewizor. We wiadomościach pokazują zmarłych, którzy terroryzują żywych. Doktorzy Gero i Myū przerzucają diabły na Ziemie. Gokū wlatuje do piekła, gdzie spotyka doktorów, chce z nimi walczyć, ale uciekają, atakują go Freezer i Cell. Pan ratuje Satana uciekającego przed armią czerwonej wstęgi. Razem patrzą jak przejście się zamyka, kiedy doktorzy i C17 z piekła opuszczają piekło. Goten chroni Palace. Atakuje ich Puipui, chłopiec pokonuje go. Atakuje go Yakon, Trunks zabija potwora,razem niszczą C19. Palace podziwia siłę Gotena. Vegeta obezwładnia szabrownika wykorzystującego okazje i okradającego sklep. Okazuje się, że to połączona moc dwóch C17, jednego stworzonego przez Myū, drugiego przez Gero otworzyła bramę do piekieł.