Dragon Ball Wiki
Advertisement

Powrót Ūba. Stary znajomy (pl. w anime Stary znajomy)Ūb walczy z Babym, a rodzice atakują Pan. Kiedy chłopiec bije mutanta, wszyscy Saiyańscy słudzy chcą mu pomóc. Baby atakuje ich i walczy z Ūbem. Chłopiec zostaje ranny. Pan atakuje Babiego, Satan chce ją powstrzymać i prosi Bū o pomoc. Baby bije ją. Bū zabiera dziewczynkę i Satana w bezpieczne miejsce, żegna się z Satanem, dziękuje mu za przyjaźń, obiecuje pamięć i idzie pomóc Ūbowi, którego Baby atakuje Genki-Damą. Bū wchłania jej energię, która wybucha w jego wnętrzu. Demon mówi Ūbowi o ich wspólnej historii i jego cząsteczki wnikają w ciało chłopca, łączą się z jego komórkami i goją jego rany. Ūb zmienia się i atakuje Babyego, który leci opowiedzieć poddanym o planach podboju wszechświata. Tymczasem Starszy Kaiōshin, Kaiobito i Son Gokū oglądają wszystko w kryształowej kuli. Widząc porażkę Ūba, starszy Kaiōshin decyduje się przyspieszyć pojawienie ogona u Gokū. Sūkogorō zmienia się w obcęgi, a jego ojciec i bogowie próbują wyciągnąć Gokū ogon.

Advertisement