FANDOM

Atak Vegety. Interwencja Vegety (pl. w anime Interwencja Vegety) – przyjaciele lecą na planetę, na którą nie dociera ciepło słońca, by zdobyć ostatnia smocza kulę. Gokū przeziębia się i wpada w rozpadlinę śnieżną, ale udaje mu się znaleźć kulę. Przyjaciele wracają na Ziemię. Chichi, Videl i Bulma opiekują się nieprzytomnym Son Gotenem, Son Gohan wyczuwa ki Vegety i wychodzi. Goten budzi się i prosi o wodę. Aktywują się w nim komórki Babiego. Chłopiec odpycha Chichi i wychodzi. Vegeta i Bra wracają z zakupów, ojciec wyrywa kierownicę z samochodu chłopaków zaczepiających jego córkę. Ich samochód spada z klifu do morza. Atakuje ich Gohan niszcząc nowe ciuchy Bry. Vegeta każde jej uciekać i walczy z Gohanem. Walcząc niszczą elektrownię wiatrową, dołącza do nich Goten i razem atakują Vegetę. Ranią go i kiedy uwalnia energię, by ich odepchnąć Baby wnika w jego ciało. Vegeta opiera mu się, mutant opowiada mu historię swojego rodu. Okazuje się, że powstał z komórek tsufulskiego naukowca, które po inwazji Saiyan zostały rozesłane po kosmosie i chce zemścić się na Saiyanach. Baby przejmuje kontrole nad Vegetą i czeka na powrót Gokū.