Dragon Ball Wiki
Advertisement

Odkrycie prawdy. Nie szata zdobi człowieka (pl. w anime Nie szata zdobi człowieka) – Strażacy próbują zgasić ogień, Gokū ratuje pielęgniarkę i chłopca. Potem Saiyanin ucieka na drzewo w obawie przed zastrzykami. Pan i Trunks próbują przekonać go do zejścia wizją posiłku. Baby w ciele chłopca ogląda ich kłótnie przez okno. Pan idzie do parku, gdzie bawi się z sarenką. Dołącza do niej chłopiec. Chce ją zaatakować, ale pojawiają się Gokū i Trunks. Lekarz zabiera chłopca do szpitala, Baby opuszcza ciało pacjenta i wnika w ciało lekarza, który proponuje Gokū i reszcie posiłek. Gokū wciąż jest głodny, lekarz zaprasza Trunks, by pokazać mu swoja aparaturę. Kiedy Trunks bawi się mikroskopem, Baby atakuje go. Okazuje się, że przyjaciele zastawili na niego pułapkę i Gokū wytrąca mutanta z ciała lekarza. Przyjaciele biją Babiego. Mutant atakuje ich, rani Trunksa i wnika w jego ciało. Chce zaatakować Gokū i Pan, ale Trunks przeciwstawia mu się i odrzuca pasożyta. Baby oślepia ich i ucieka. Opanowuje pasażerkę promu kosmicznego i odlatuje. Odbiera jej i innym pasażerom energię. Gokū przestaje czuć jego ki. Przyjaciele odlatują na poszukiwanie kul. Gokū nadal jest głodny.

Advertisement