FANDOM

Powstanie generała. Transfer Trunksa (pl. w anime Transfer Tronka)Goku dołącza do Trunksa i Pan. Trunks mówi mu o kradzieży kul. Nadlatuje Generał Rild, który opowiada im o planach podboju kosmosu przez Myū. Pan rozpoznaje go i atakuje. Trunks i Gokū uznają ją za dobrego wojownika, dotąd traktowali ją jak dziecko. Następny atak Pan zostaje odparty, Rild atakuje ja swoim promieniem, zasłania ją Trunks, który zostaje zatopiony w metalu i teleportowany do laboratorium. Pan leci mu pomóc, Gokū walczy z Rildem. Radzi sobie dobrze, walka rozgrywa się w lesie i w ruinach miasta,które kiedyś zamieszkiwali ludzie. Przybywa komando M, roboty obezwładniają Gokū, który zmienia się w SSJ i niszczy je. Rild wchłania ich szczątki i zmienia się w silniejszą postać, która atakuje Gokū. Pan dociera do laboratorium i włamuje się do środka pokonując pilnujące go roboty, ale Trunks zostaje teleportowany na planetę Myū. Pan spotyka Gilla, chce wyjaśnień, ale Gill każe jej uciekać. Ściany budynku zapadają się i wyrzucają ja na zewnątrz.