FANDOM

Zagrywka Pan. Pan bierze sprawy w swoje ręce (pl. w anime Pan bierze sprawy w swoje ręce)Pan próbuje wejść do budynku, do którego zabrano Son Gokū i Trunksa. Zostaje stratowana przez roboty, bije jednego z nich. Dziewczynka znajduje taśmę produkcyjną z częściami robotów, w które się przebiera i dołącza do szeregu robotów. Trafia na apel odznaczenia Gilla. Okazuje się, że ma dołączyć do grupy dyżurujących robotów. Wszystkie przechodzą przez ścianę oprócz niej. Zostaje uznana za zepsuty model i wyniesiona na złomowisko. Spotyka tam inne zepsute roboty, które mówią jej o sytuacji na M-2. Kiedy roboty mają zostać sprasowane, Pan ratuje swoich nowych znajomych. Gokū i Trunks są badani przez roboty Myū. Siła Gokū jest dla nich niezmierzona. Gill opowiada Rildowi o technikach Gokū i reszty, jego wspomnienia są zaszczepione komandu M. Gokū budzi się. Kiedy Pan dociera do laboratorium atakuje ją Nettu. Początkowo nie daje mu rady, ale na wieść o zdradzie Gilla denerwuje się i jej moc przepala przewody robota. Pan wywarza drzwi laboratorium. Bije ją Bizu. Zdenerwowany Gokū uwalnia siebie i Trunksa z tomografu. Gokū grozi zemstą za Pan, a Trunks budzi się i wstaje.