FANDOM

Tajemnica Gila. Burzliwa przeszłość Gila (pl. w anime Burzliwa przeszłość Gila) – to szesnasty odcinek Sagi podróży kosmicznych i szesnasty ogólny odcinek Dragon Ball GT.

Fabuła Edytuj

Pan i Gill graja w grę komputerową, robot za każdym razem wygrywa, a Pan żąda rewanżu. Gill ma dość. Son Gokū, Trunks chcą szukać pozostałych kul i wracać do domu, ale Gill chce odwiedzić swoją rodzimą planetę, którą mijają. Pan również nalega, bo chce zrobić przyjacielowi przyjemność. Trunks decyduje się tam lądować. Statek ląduje w lesie. Gokū zrywa jabłko, które okazuje się metalowe. Jest to planeta M-2, gdzie siedzibę ma Doktor Myū. Przyjaciele idą w stronę zabudowań. W mieście roboty rozpoznają Gilla. Okazuje się, że robot celowo sprowadził tam przyjaciół, by dr odebrał im smocze kule. Gill zostawia przyjaciół w mieście i leci na spotkane z Rildem, który odznacza go. Kiedy wraca prowadzi Ziemian na spotkanie z komandem M, które atakuje Pan. Ratujący ja Gokū i Trunks zostają pojmani i uśpieni gazem usypiającym. Gill prosi roboty, by zostawiły Pan w spokoju i odlatuje z nimi zostawiając ją samą w mieście.

Ważne wydarzenia Edytuj

Występowanie Edytuj

Postacie Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Obiekty Edytuj

Pojedynki Edytuj

  • Gokū i Trunks vs. Bizu
  • Pan vs. Ribet

Galeria Edytuj