Dragon Ball Wiki
Advertisement

Przekleństwo Lorda Lūde. Pan zamieniona w lalkę (pl. w anime Pan zamieniona w lalkę) – to jedenasty odcinek Sagi podróży kosmicznych i jedenasty ogólny odcinek Dragon Ball GT.

Fabuła[]

Pan i Gill lecą na Lūd. Po włączeniu przez statek grawitacji, dziewczynka najpierw wyżywa się na Gillu, potem prosi go o sterowanie statkiem. Gdy okazuje się, że robot tego nie umie, sama wciska guzik, który strąca ją do luku bagażowego. Tam dociera na Lūd. Gill zjada bagaże ze statku braci i namierza smoczą kulę. Pomimo ostrzeżeń Gilla Pan idzie do zamku Dolltakiego. Poprzez magazyn z naczyniami na energię dla Lūda, trafia do jego świątyni. Tam pokonuje strażników, którzy zagradzają jej drogę i kradnie smoczą kulę. Lord Lūd zmienia ją w lalkę. Trunks i Gokū wymuszają na braciach odpowiedź, gdzie jest Pan. Jeden z braci wygaduje się i chłopcy lecą na Lūd. Tam zmuszają braci do opuszczenia statku i docierają do świątyni Lūda, który zamienia braci i kilku swoich wiernych w lalki. Dolltaki podstępem bije Trunksa i wykorzystuje mechanicznego lwa do walki z Gokū, który burzy na niego trop niszcząc go. Energia braci zostaje dodana do energii Lūda. A Mutchy Motchy przybiera postać wojownika i atakuje Gokū. Gill znajduje zmienioną w lalkę Pan, ale odbiera ją Dolltaki.

Ważne wydarzenia[]

  • Gokū i Trunks udają się na Planet Lūd, by uratować Pan.
  • Pan zostaje zamienna w lalkę.
  • Mutchy Motchy przebiera najsilniejszą formę.

Występowanie[]

Postacie[]

Lokalizacje[]

Obiekty[]

Pojedynki[]

  • Gokū vs. Leon
  • Gokū i Trunks vs. Mutchy Motchy

Galeria[]

Advertisement